کد خبر : 47407 / /
/

سرقت مسلحانه پژو پارس | 5 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی امیدیه از کشف یک فقره سرقت مسلحانه خودرو و دستگیری پنج نفر در این باره در این شهرستان خبر داد.

سرقت مسلحانه پژو پارس | 5 نفر دستگیر شدند

سرهنگ علی رحیمی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور رامهرمز به بهبهان در حوزه استحفاظی بخش جایزان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت دو سارق را شناسایی و آن‌ها را در کمتر از ۴۸ ساعت در حالی که قصد فرار به یکی از استان‌های همجوار را داشتند، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی به کار رفته در سرقت تصریح کرد: پس از تحقیقات فنی از سارقان، سه نفر از مالخران که اقدام به خرید خودروی مسروقه کرده بودند شناسایی و در یکی از شهرستان‌های همجوار با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر شدند و خودروی مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.