کد خبر : 47179 / /
/

فیلم التماس های دختر تهرانی به شیطان موتورسوار | آزار سیاه دختر جوان در پارک | اعترافات مرد شیطان صفت در کمال خونسردی+فیلم

مرد شیطان صفتی که به تعدادی دختر و زن در مناطق مختلف پایتخت تجاوز کرده بود، دستگیر شد.

فیلم التماس های دختر تهرانی به شیطان موتورسوار | آزار سیاه دختر جوان در پارک | اعترافات مرد شیطان صفت در کمال خونسردی+فیلم

فیلم تجاوز این مرد شیطان صفت در روزهای گذشته در یکی از مناطق شهر تهران در حالی منتشر شد که او پس از گذشت حدود ۹ ماه دستگیر شد.

او در پلیس آگاهی تهران گفت: به دلیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی دست به این اقدام می‌زدم. این خانم که فیلمش منتشر شده را با پیچ گوشتی تهدید کردم و تاکنون ۱۹ بار از سوی پلیس دستگیر شده‌ام. ۹ پرونده در پلیس دارم که اغلب به دلیل حمل مواد و تجاوز به عنف بوده است.

 فیلم التماس های دختر تهرانی

 مرد شیطان صفت که پس از ربودن دختر جوان او را در یکی از پارک ها شمال تهران هدف نیت شوم خود قرار داده بود پس از 9 ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش رکنا: اسفند سال 1401 پس از ثبت شکایت دختر جوانی از مرد شیطان صفت بخاطر تهدید و تجاوز در شمال تهران تیمی از کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات و دستگیری مرد آزارگر وارد عمل شدند.

88

به گفته این دختر جوان، مرد شیطان صفت در اتوبان صیاد شیرازی با تهدید چاقو او را سوار بر موتور کرده در حوالی انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال، بلوار ارتش(ازگل) با تهدید چاقو و به زور به داخل پارک کشانده و سپس او را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران پس از شنیدن اظهارات شاکی  در نخستین‌گام با بررسی محل وقوع جرم و تصاویر دوربین های مداربسته موجود در محل توانستند تصویر این مرد شیطان صفت را بدست آورند که نشان داد متهم پس از سوار کردن دختر جوان در حالیکه چاقو به دست دشت در یک پارک خلوت و در ساعت خلوت صبحگاهی دختر جوان را تسلیم نیت شوم خود کرده است.

در ادامه  در حالی که سرنخی از این اقدام شیطانی در دست نبود قاضی پرونده با درخواست انتشار تصویر متهم به دنبال سرنخی از این مرد فراری بود.

تجسس های پلیسی برای دستگیری این مرد شیطانی ادامه داشت تا اینکه پس از 9 ماه مخفیگاه متهم ردزنی شد و اواخر هفته گذشته مرد شیطان صفت در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.