کد خبر : 4716 / /
/

نعیمه نظام دوست: برای مرگ بازیگران گریه نکنید!

نعیمه نظام دوست درباره تاثیر وضعیت کرونا در شرایط کاری خود توضیحاتی ارائه داد.

نعیمه نظام دوست: برای مرگ بازیگران گریه نکنید!

 

 

نعیمه نظام‌دوست بازیگر سریال‌های «نون. خ»، «همسایگان»، «شب عید»، «چاردیواری»، «محله گل و بلبل ۲ و ۳» و فیلم‌های سینمایی «آپاچی»، «هزارپا» و «افسونگر» و «چراغ قرمز» در خصوص آخرین فعالیت خود  عنوان کرد: به تازگی در سریال «زن زندگی، مرد زندگی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی رضا جودی بازی کردم.

نظام دوست ادامه داد: ژانر این سریال، اجتماعی با موقعیت‌های خیلی کم کمدی است و موضوع آن درباره یک خانواده چند نفره است که من در این سریال نقش عروس خانواده را بر عهده داشتم و سروش جمشیدی نقش همسر من را ایفا کرد. شهین تسلیمی و محمود جعفری نقش پدر و مادر را بازی کردند. خاطره حاتمی، میثم رادفر، فرزانه سهیلی و صبرا گرگین پور از دیگر بازیگران این سریال هستند.

این بازیگر افزود: بازی ام در بخش اول این سریال به پایان رسیده که به مدت ۲ ماه طول کشید و بخش دوم این سریال در حال ساخت است. البته من در آن بازی نمی‌کنم.

بازیگر سریال «نون. خ» درباره تاثیر وضعیت کرونا در شرایط کاری خود گفت: بدون شک کرونا در شرایط کاری ام تاثیرگذار بوده است. چون از پارسال یعنی در اوج کرونا مشغول بازی بودم و ایام سختی را سپری کردم، ولی این ویروس مانع فعالیت من نشد و حتی با وجود اینکه در ایام کرونا سر صحنه مشغول بازی بودم، ولی خوشبختانه هنوز به این ویروس مبتلا نشدم و امیدوارم به زودی بتوانم واکسن بزنم.

او افزود: حتی در ایام کرونا برای بازی در نقش‌های مختلف پیشنهاد داشتم، ولی، چون ۸ ماه مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بچه محل» بودم فرصت نداشتم پیشنهاد‌ها را بپذیرم.

نظام دوست در پاسخ به این سوال که حجم تولیدات سینما و تلویزیون در سال جاری چقدر تحت تاثیر کرونا قرار می‌گیرند عنوان کرد: به نظرم اگر روند واکسیناسیون در کشور جدی‌تر پیش برود و سرعت یابد وضعیت بهتر از پارسال خواهد شد و تولیدات افزایش پیدا می‌کند.

بازیگر سریال «چاردیواری» ضمن آرزوی سلامتی برای مردم با اشاره به اینکه بازیگران باید در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند گفت: بازیگران در شرایط کرونایی تنها قشری هستند که نمی‌توانند جلوی دوربین از ماسک استفاده کنند و مجبور هستند در این شرایط سخت بازی کنند و کاری هم از دست آن‌ها ساخته نیست.

وی ادامه داد: مردم این حق را به بازیگران بدهند که حداقل برای مرگ آن‌ها گریه نکنند و بدانند با شرایط سخت و خاصی مواجه هستند و حق اولویت در واکسیناسیون را دارند.

نظام دوست افزود: عده‌ای از بازیگران مانند سپند امیر سلیمانی و ... سر صحنه فیلمبرداری به کرونا مبتلا شدند. جامعه هنری به دلیل کرونا هنرمندان ارزشمندی را از دست داده است و هنوز مشخص نیست تا کی باید به خاطر این ویروس هنرمندان کشور را از دست بدهیم.

این بازیگر در پایان گفت: امیدوارم روند واکسیناسیون در کشور برای همه مردم به سرعت انجام شود که دیگر شاهد اتفاقات تلخ ناشی از ویروس کرونا نباشیم. در واقع این حق مسلم مردم کشور است که واکسن بزنند و در جهانی آزاد و عاری از ویروس کرونا نفس بکشند.

منبع:برنا 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.