کد خبر : 4713 / /
/

مهدی رحمتی و همسرش /عکسی که هیچ وقت ندیده اید

سید مهدی رحمتی اسکویی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۶۱ در تهران) دروازه‌بان و سرمربی تیم پدیده اهل ایران است.

مهدی رحمتی و همسرش /عکسی که هیچ وقت ندیده اید

زندگی شخصی مهدی رحمتی

زندگی ورزشی مهدی رحمتی

او همچنین سابقه سنگربانی در تیم‌های استقلال تهران، فجر سپاسی شیراز، سپاهان اصفهان و مس کرمان و پدیده مشهد را در کارنامه دارد.سید مهدی رحمتی در پایان لیگ نوزدهم هدایت تیم فوتبال پدیده خراسان را برعهده گرفت و با انتشار پست اینستاگرامی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. اما بعد از چند ماه او در مصاحبه ای گفت که به طور رسمی ازدنیای فوتبال خداحافظی نکرده است و می خواهد دروازه بانی کند.

زندگی شخصی مهدی رحمتی

مهدی رحمتی

رحمتی در یک خانواده مذهبی چهار نفره، از والدینی آذربایجانی در تهران به دنیا آمد، وی متأهل و دارای دو فرزند به نام‌های علی و عطا است. همچنین وی در اواخر سال ۱۳۸۹ در مصاحبه‌ای مدعی شد در اوایل دوران جوانی برای گذران زندگی با ماشین شخصی مسافرکشی می‌کرده‌است.

زندگی ورزشی مهدی رحمتی

مهدی رحمتی

سال ۱۳۷۴ اولین قراردادش را با تیم نوجوانان پاس امضاء کرد و تا سال ۱۳۷۶ درتمامی رده‌های سنی این باشگاه بازی کرد. بعد به تیم دخانیات و سپس به تیم فجر شهید سپاسی پیوست در آنجا بود که رحمتی در سطح اول فوتبال ایران مطرح شد و بعد از چهار فصل حضور در فجر شهید سپاسی به تیم سپاهان اصفهان پیوست. حضور او در سپاهان به یک فصل بیشتر نرسید تا این که در سال ۱۳۸۴ پیراهن استقلال تهران را بر تن کرد. وی بعد از ۲ فصل بازی در استقلال، ۲ فصل هم تیم در مس کرمان حضور یافت و در ابتدای لیگ نهم دوباره به سپاهان بازگشت. رحمتی در سال ۱۳۸۸ توانست دروازه‌بان اول تیم ملی شود. وی پس‌از ۲ فصل بازی در تیم سپاهان اصفهان بار دیگر در سال ۱۳۹۰ به استقلال تهران بازگشت. در ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ در حساس‌ترین بازی سال استقلال که این تیم می‌توانست بعد از ۳ سال به قهرمانی در فوتبال برتر ایران رسیده و برای ششمین بار قهرمان جام حذفی شود، او با لباسی به زمین رفت که ناصر حجازی برایش به یادگار گذاشته بود. لباسی که روزگاری ناصر حجازی با آن توانست ستاره برتر بازی ایران و کره شمالی باشد در پیونگ یانگ و از آنجا به عقاب آسیا مشهور شود. لباسی سبز رنگ که حجازی از آن خاطرات زیادی در بازی‌های ملی داشت.رحمتی پس از ۳ سال حضور در استقلال و اختلاف با مدیریت جدید باشگاه به تیم تازه لیگ برتر شدهٔ پیکان پیوست و بعد یک فصل ناموفق دوباره به استقلال پیوست و تا سال ۹۷دروازه‌بان استقلال است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.