کد خبر : 4712 / /
/

سید حسین حسینی از همسرش رونمایی کرد+عکس دیده نشده

سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال تهران است که متولد شهر شیراز می باشد و با شماره پیراهن 22 برای این تیم سنگربانی می کند در ادامه این مطلب می توانید بیوگرافی سید “حسین حسینی” را در بخش بیوگرافی ورزشکاران سایت خبر آزاد مشاهده نمایید.

سید حسین حسینی از همسرش رونمایی کرد+عکس دیده نشده

بیوگرافی سید حسین حسینی

باشگاه های سید حسین حسینی

نام :حسین

نام خانوادگی :حسینی

تاریخ تولد :9 تیر 1371

زادگاه :شیراز

پست :دروازه بان

باشگاه کنونی :استقلال تهران

شماره پیراهن :22

بیوگرافی سید حسین حسینی

سید حسین حسینی

سید حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال تهرانی فوتبال پایه خود را از زادگاه ش یعنی برق شیراز شروع نمود که برای این تیم فقط دو بازی انجام داد.

باشگاه های سید حسین حسینی

سید حسین حسینی

حسین حسینی برای خدمت سربازی برای دو فصل عازم تیم ملوان بندر انزلی که در آن زمان در لیگ برتر بود شد.

حسینی پس از اتمام دوران سربازی، با توجه به قراردادش، به استقلال تهران بازگشت. در این فصل، علیرضا منصوریان، به این گلر جوان فرصت دروازه بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس نخست و پایانی نیم فصل (مقابل تیم های نفت تهران و سپاهان) داد که هر دو بازی با نتیجه تساوی 1–1 پایان یافتند. همچنین او توانست در بازی مقابل نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ 96–95 جایگزین رحمتی شود و با واکنش های زیبایش دروازه اش را بسته نگه دارد. استقلال توانست آن بازی را با سوپر گل امید ابراهیمی از روی ضربه آزاد پیروز شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.