کد خبر : 4700 / /
/

سناریو فرزندکشی تکرار شد/قتل وحشتناک با میله آهنی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی در اسلام آبادغرب خبر داد که پسرش را به خاطر اعتیاد و اذیت و آزارهایش به قتل رسانده بود.

سناریو فرزندکشی تکرار شد/قتل وحشتناک با میله آهنی

فرزندکشی این بار در کرمانشاه توسط پدر 71 ساله رخ داد . این پدر به خاطر اختلافات خانوادگی دست به قتل فرزند خود زد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد قتل در محله شهرستانی اسلام آبادغرب، تیمی از ماموران راهی محل شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد مردی 71 ساله پس از اختلاف با پسرش که معتاد به مواد مخدر بوده، به وسیله یک دیلم آهنی به سر او ضربه‌ای وارد و باعث مرگش شده است.

فرزندکشی با میله آهنی در کرمانشاه

 آمویی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس اسلام آبادغرب با کشف این اطلاعات به سرعت نسبت به دستگیری قاتل که در محل جرم حضور داشت اقدام کرده و او نیز در بازجویی ها به قتل فرزندش اعتراف کرد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآور شد: پدر قاتل در ادامه بازجویی ها انگیزه خود را از این جنایت اعتیاد فرزندش و اذیت و آزار دیگر اعضای خانواده توسط مقتول عنوان کرد.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.