کد خبر : 4676 / /
/

عکس عروسی رضا قوچان نژاد لو رفت!+همسر رضا قوچان نژاد کیست؟

عکس عروسی رضا قوچان نژاد را در بخش ورزشی سایت خبرآزاد ببینید

عکس عروسی رضا قوچان نژاد لو رفت!+همسر رضا قوچان نژاد کیست؟

 

رضا قوچان نژاد در یک خانواده ورزشی مشهد به دنیا آمد. او برادرزاده جبار قوچان نژاد مربی سابق والیبال میزان خراسان است. رضا در دوران کودکی به همراه خانواده اش به هلند و مهاجرت کرد و فوتبال پایه را در این کشور آغاز کرد. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می نوازد. رضا در اظهاراتش از علاقه اش به شهر مشهد و تیم فوتبال ابومسلم خراسان سخن گفته بود همسر وی سِروین بیات خواهر ساره بیات  بازیگر سینما است. وی به تازگی صاحب فرزند پسر شده که نامش را دوران گذاشته است.

رضا قوچان نژاد

حضور در تیم ملی فوتبال ایران

کارلوس کی روش در روز 22 اکتبر 2011 طی تماسی تلفنی از قوچان نژاد که در شهر لیر بلژیک بود، دعوت کرد که به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد. قوچان نژاد در مدت کم حضورش در تیم ایران تبدیل به یک ستاره شد و توانست با گلزنی در 3 مسابقه پایانی مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال 2014 به یک قهرمان ملی تبدیل شود. قوچان نژاد پس از بازگشت کاروان تیم ملی از روسیه در ژوئن 2018 در پیامی غیرمنتظره از تیم ملی خداحافظی کرد و بازی های ملی را کنار گذاشت.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.