کد خبر : 4666 / /
/

فوری/مراحل ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد

از عصر دیروز (۱۲ تیرماه ۱۴۰۰) سامانه ثبت نام وام هفت میلیون تومانیِ بازنشستگان کارگری باز شده و مراحل نام‌نویسی در حال انجام است.

فوری/مراحل ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد

با باز شدن سامانه ثبت نام، روند نام‌نویسی بازنشستگان برای دریافت وام هفت میلیونی آغاز شده است.

این در حالیست که پرداخت‌ها براساس اولویت صورت می‌گیرد و تقدم و تاخر در ثبت نام چندان اهمیتی ندارد.

در سال جاری با اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای وام قرض الحسنه تامین اجتماعی حدود ۴۰۰ هزار  نفر مشمول دریافت وام ۷ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی با کارمزد ۴ درصد می‌شوند. وام بازنشستگان تامین اجتماعی به کسانی که قبلا این وام را دریافت کرده یا درحال پرداخت اقساط وام هستند، معوقات بانکی دارند یا چک برگشتی و ..تعلق نمی‌گیرد.

نحوه ثبت نام وام ۷ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی به این صورت است که متقاضی ابتدا باید در کانون‌های بازنشستگی ثبت نام کند. پس از بررسی اطلاعات توسط بانک عامل و بانک مرکزی به متقاضیان مشمول پیامکی ارسال خواهد شد که با تائید درخواست کننده وام، ظرف مدت ۳ روز مبلغ وام به حساب متقاضی واریز می‌شود. شماره موبایل ثبت شده در سامانه بایستی به نام متقاضی باشد. در صورتیکه متقاضی مشمول دریافت وام نباشد از طریق سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.