کد خبر : 46314 / /
/

احتمال وقوع تندباد موقت در تهران | مردم مراقب باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به وضعیت سطح زرد ناپایداری هوا نسبت به احتمال وقوع تند باد موقت در پایتخت و بارش برف در ارتفاعات شمال شرق استان تهران هشدار داد.

احتمال وقوع تندباد موقت در تهران | مردم مراقب باشند

حامد یزدی مهر، بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق این هشدار از امروز پنجشنبه ۲۵ آبان تا صبح روز شنبه ۲۷ آبان ماه در سطح استان تهران به ویژه نیمه جنوبی و غربی وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش موقت گردوخاک، کاهش دید و احتمال تندباد لحظه‌ای، پیش بینی شده است.

یزدی مهر با بیان اینکه بر اثر باد شدید احتمال آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده طی مدت مذکور در سطح استان مورد انتظار است، افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم ضمن اجتناب از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره، نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای جمعه شب مبنی بر احتمال وقوع رگبار و کولاک برف در ارتفاعات شمال شرق استان، گفت: به همه رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را دارند توصیه می‌شود علاوه بر داشتن تجهیزات کافی و مناسب نسبت به لغزنده بودن محورها و عدم دید کافی به سبب احتمال بارش پراکنده برف احتیاط لازم را داشته باشند.

وی همچنین از آماده باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و اظهار کرد: هشدار زرد به تمام دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده است./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.