کد خبر : 46131 / /
/

خبر خوش برای معلمان «مهر آفرین» | باز شدن سامانه «پاکنا» برای معلمان + جزییات

وزیر آموزش و پرورش از باز شدن سامانه «پاکنا» برای درج اطلاعات معلمان مهرآفرین که هم اکنون دارای ابلاغ معلمی هستند، خبر داد.

خبر خوش برای معلمان «مهر آفرین» | باز شدن سامانه «پاکنا» برای معلمان + جزییات

رضامراد صحرایی با حضور در نهاد ریاست جمهوری به پاسخگویی برخط سوالات مردمی پرداخت و در پاسخ به سوال یکی از معلمان طرح مهرآفرین مبنی بر تبدیل وضعیت این معلمان، اظهار کرد: با سازمان اداری استخدامی صحبت کردیم. سامانه «پاکنا» ـ کارمند ایران(پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) باز شده و آنهایی که هم‌اکنون معلم هستند مشکلی ندارند، تبدیل وضعیت می‌شوند.

 وی افزود: اگر این افراد قبلا معلم بودند اما اکنون در جای دیگری کار می‌کنند نیز تبدیل وضعیت می‌شوند، اما اگر قبلا معلم نبودند و درواقع کادر اداری بودند، شامل این امر نمی‌شوند. سامانه هم‌اکنون برای درج اطلاعات افرادی که ابلاغ معلمی دارند باز شده است و کارشان انجام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در عین حال ادامه داد: این دولت، دولت «جبران‌ها» شده است و ما مدام در حال جبران هستیم؛ به یاری خدا امسال سالی خواهد بود که این مسائل تا حد قابل توجهی حل می‌شود./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.