کد خبر : 46124 / /
/

مرگ خونین پسر 24 ساله در نظام آباد تهران | ماجرای مرگ مشکوک پویا چه بود ؟

پسر جوان 24 ساله در نظام آباد تهران به طرز مشکوکی به قتل رسید.

مرگ خونین پسر 24 ساله در نظام آباد تهران | ماجرای مرگ مشکوک پویا چه بود ؟

ساعت 2 بامداد یکشنبه 21 آبان ماه امسال خبر مرگ مشکوک پسر جوانی توسط عوامل بیمارستان امام حسین به کلانتری106 نامجو گزارش شد و که بلافاصله ماموران به محل بیمارستان اعزام شدند.

در بررسی های ابتدایی مشخص شد این پسر جوان به نام پویا 24 ساله که از ناحیه سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود پس از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

هم زمان گزارش این قتل به بازپرس کشیک امیرحسین علیمردان از شعبه 10 دادسرای جنایی تهران گزارش شد و خیلی زود بازپرس ویژه قتل  همراه تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی برای بررسی موضوع در سردخانه بیمارستان حضور پیدا کرده و پس از بررسی های ابتدایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد

پس از آن بازپرس و تیم تشخیص هویت به همراه تیمی از کاراگاهان ویژه قتل به محل وقوع جرم در پارک خیابان نظام آباد حضور پیدا کرده و پس از بررسی محل جرم،موتورسیکلت پسر جوان را شناسایی و به کلانتری انتقال می دهند.

همچنین به دستور بازپرس امیرحسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران پدر مقتول به عنوان شاکی و پارکبان پارک محل به عنوان شهود حاظر در محل جرم تحویل کلانتری 106 نامجو شده و پرونده برای بررسی های بیشتر و ادامه تحقیقات تحویل کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی گردید./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.