کد خبر : 46010 / /
/

وام | وام بدون ضامن | وام اشتغال

با داشتن 1 میلیون تومان از این بانک وام 50 میلیونی بگیرید | خبر خوش برای همه افراد متقاضی وام

افرادی که مایل به خرید کالاها و محصولات بادوام هستند ولی بودجه کافی ندارند، در صورتی که مشتری بانک آینده باشند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «آینده داران» درخواست بدهند.

با داشتن 1 میلیون تومان از این بانک وام 50 میلیونی بگیرید | خبر خوش برای همه افراد متقاضی وام

افرادی که مایل به خرید کالاها و محصولات بادوام هستند ولی بودجه کافی ندارند، در صورتی که مشتری بانک آینده باشند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «آینده داران» درخواست بدهند.

به نقل از رده، متقاضیان وام 50 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده در صورتی امکان درخواست آن را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته و حداقل 1 میلیون تومان در آن نگهداری کنند. دوره بازپرداخت این تسهیلات متفاوت بوده و با توجه به شرایط متقاضیان یا شش ماهه یا 24 ماهه خواهد بود. سود این تسهیلات با توجه به دوره بازپرداخت متفاوت است. در صورتی که زمان پرداخت اقساط شش ماهه باشد، سود هفت درصد و در صورت بازپرداخت طی 24 ماه، سود 23 درصد خواهد بود. ضمانت این تسهیلات علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، مسدودی سپرده است. کارمندان دولت به منظور دریافت این تسهیلات و برای تثبیت اعتبار شغلی خود باید از محل کار معرفی نامه داشته باشند.

در صورتی که متقاضی شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 24 ماهه را داشته باشد، مبلغ هر قسط برای وی 2 میلیون و 618 هزار و 665 تومان است. کل سود تسهیلات 12 میلیون و 847 هزار و 967 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 62 میلیون و 947 هزار و 967 تومان خواهد بود.

بانک آینده سال 1393 مجوز فعالیت را از بانک مرکزی دریافت کرد و از آن زمان تاکنون با 272 شعبه فعال، انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خدمات بانکی آینده شامل محصولات سپرده‌ای، سرمایه گذاری، تسهیلات و تعهدات، بانکداری شرکتی و اختصاصی، دستیار بانکی شما، خدمات نوین و محاسبات است.

مشتریان بانک توسعه تعاون که قصد خرید دفتر کار اداری یا مسکونی برای خود دارند می‌توانند از طرح «هم کار» این مجموعه استفاده کنند. سقف این تسهیلات برحسب محل زندگی متفاوت است.

به نقل از رده، آن دسته افرادی که قصد دریافت وام هم کار بانک توسعه تعاون را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. سقف این تسهیلات برای متقاضیان واجد شرایط در شهرهای بزرگ تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز حداکثر 4 میلیارد تومان است. متقاضیان واجد شرایط ساکن دیگر استان‌ها حداکثر تا سقف 3 میلیارد تومان امکان درخواست وام این طرح را دارند. ساکنان شهرستان‌ها نیز می‌توانند برای حداکثر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات طرح همکار درخواست بدهند. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و ضمانت اصلی برای دریافت آن داشتن دو ضامن دارای جواز کسب و سند ملک با شرط اداری یا مسکونی بودن آن است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 48 ماه می‌رسد.

مبلغ اقساط وام 4 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

با در نظر گرفتن مبلغ وام برای ساکنان مراکز استان بزرگ، زمان بازپرداخت و میزان سود، مبلغ هر قسط 128 میلیون و 205 هزار و 889 تومان است. کل سود تسهیلات 2 میلیارد و 153 میلیون و 882 هزار و 536 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 6 میلیارد و 164 میلیون و 342 هزار و 536 تومان می‌رسد.

بانک توسعه تعاون به منظور کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق تعاونی، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد به بخش غیردولتی با اولویت بخشی به تعاونی‌ها، کمک به حضور فعال و ایفای نقش درست تعاونی‌ها در بازارهای مالی و … شکل گرفت.

ثبت نام وام 300 میلیونی بانک مهر ایران با کارمزد چهار درصدی

اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران با افتتاح حساب و داشتن میانگین مناسب، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» را دارند. این وام قرض الحسنه است و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

به نقل از رده، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند باید سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک مهر ایران افتتاح کنند و حداقل یک ماه از میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. کارکنانی امکان دریافت تسهیلات مذکور را دارند که از طرف شرکت طرف حساب بانک مهر ایران معرفی شده باشند. اشخاص حقوقی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید اساسنامه و جواز کسب و همچنین چک به بانک مهر ایران ارائه بدهند.

تنها به این تسهیلات کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه اعلام شده است.

در صورت در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان است./اقتصاد آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.