کد خبر : 45730 / /
/

جان‌باختن تلخ کارگر جوان در انفجار کارگاه صنعتی | در شهرک صنعتی مهدیشهر اتفاق افتاد

سرپرست تیم اعزامی آتش‌نشانی شهرداری مهدیشهر از جان‌باختن یک کارگر در اثر انفجار در یک واحد صنعتی این شهرستان خبر داد.

جان‌باختن تلخ کارگر جوان در انفجار کارگاه صنعتی | در شهرک صنعتی مهدیشهر اتفاق افتاد

محمد ملک‌پور 9 آبان ماه در حاشیه اطفا حریق این حادثه با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه در جریان این حادثه یک کارگر 30 ساله جان باخته است.

وی مرگ این کارگر را بر اثر سوختگی ناشی از انفجار برشمرد و افزود: این حادثه در واحد تولید دستکش در شهرک صنعتی مهدیشهر رخ داده است.

سرپرست تیم اعزامی آتش‌نشانی شهرداری مهدیشهر از انفجار مخزن متانول این واحد خبر داد و گفت: حریق در اثر انفجار در مخزن متانول این واحد صنعتی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه این کارگر در داخل سوله مشغول به کار بوده خاطرنشان کرد: در اثر انفجار بخشی از سوله دچار حریق شده و متاسفانه این کارگر در این سانحه جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه به محض تماس با آتش‌نشانی یک تیم چهار نفره به محل اعزام شدیم تصریح کرد: دو خودروی آتش نشانی به همراه چهار نفر از پرسنل به محل انفجار اعزام و عملیات اطفای حریق انجام و آتش‌سوزی مهار شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.