کد خبر : 45658 / /
/

خبر مهم ایران خودرو برای مشتریانش | اعلام قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته

قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته مشخص شد.

خبر مهم ایران خودرو برای مشتریانش | اعلام قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته

بخشنامه تبدیل رانا پلاس به 207 سقف شیشه ای ارتقا یافته با اولویت زمستان 1402 صادر شد.

قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته نیز 4 میلیارد و 985 میلیون 843 هزار ریال مشخص شد.

قیمت پژو

منبع: کانال ایران خودرو

مشخصات پژو ۲۰۷ جدید ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با اعلام طرح تبدیل برای پژو ۲۰۷ دستی ارتقا یافته، مشخصات و کاتالوگ این محصول را اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، روز گذشته سه تیپ جدید به خانواده پژو ۲۰۷ دنده دستی اضافه شد. اعلام گردید که از این پس این سه نسخه با کدهای کلاس ۶۰۰۲۰، ۶۰۰۲۱ و ۶۰۰۲۲ به بازار عرضه می شود. اما حال مشخصات پژو ۲۰۷ دستی ارتقا یافته هم منتشر شده است. کد کلاس ۶۰۰۲۳ را دارد. این نسخه پژو ۲۰۷ دنده دستی تنها در دو آپشن را نسبت به سایر نسخه ها بیشتر دارد.

در کاتالوگ پژو ۲۰۷ دستی ارتقا یافته با کد کلاس ۶۰۰۲۳ اعلام شده. این خودرو همچنان به پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 مجهز است. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده این نسخه پژو ۲۰۷ از نوع ۵ سرعته دستی است. توان را به چرخ های جلو می رساند. ترمزهای جلو و عقب این خودرو از نوع دیسکی است. ساختار فرمان کمکی برقی در آن دیده می شود.

پژو ۲۰۷ دنده دستی با کد کلاس ۶۰۰۲۳ به امکاناتی مانند سقف پانوراما با سایه بان دستی، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی، نمایشگر لمسی، سنسور پایش باد تایرها، نشانگر تعویض دنده GSI، پوزیشن لامپ، چراغ روشنایی روز، تهویه اتوماتیک، دوربین پارک و سنسور عقب، صندلی های عقب تاشو، اپل کارپلی، اندروید اتو و… مجهز است. همچنین در این تیپ آینه الکتروکرومیک و تریم داخلی چرم و پارچه هم دیده می شود.

پس از تعیین قیمت پژو ۲۰۷ دستی ارتقا یافته توسط شورای رقابت، حال ایران خودرو قیمت مصوب این هاچ بک را اعلام کرده است. در حال حاضر قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ارتقا یافته برای مشتریان سامانه ۴۹۸ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان است.

منبع: آخرین خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.