کد خبر : 4557 / /
/

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و وزرا+جزئیات بیشتر

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و وزرا+جزئیات بیشتر

 

 

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدحسین حسین زاده بحرینی به وزیر امور خارجه در مورد لزوم موضع‌گیری و اقدام به موقع به حملات انجام شده به شیعیان و کودکان مظلوم افغان

عبدالناصردرخشان به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت رسیگی به حادثه دلخراش تیراندازی به کودک ۶ ساله و مادر او در ایرانشهر

عباس مقتدایی به وزرای آموزش و پرورش و کار، تعاون و رفاه اجتماعی: ضرورت توجه بیشتر به مجلس دانش‌آموزی (۱) و برگزاری جلسات به صورت مستمر و منظم و ضرورت متناسب‌سازی مبلغ بیمه تأمین اجتماعی رانندگان. به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: تسریع در برگزاری جلس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان.

حسن نوروزی به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: چرا از طرح کولر آبی بدون موتور و بی‌نیاز از برق شهری حمایت نمی‌شود؟

عباس جهانگیرزاده به همراه ۴۸ نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه و نیرو: ضرورت انجام دیپلماسی فعال در خصوص تأسیس سد کاراکورت بر روی رودخانه ارس.

سمیه محمودی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: چرا با گذشت یک سال از ورود دستگاه MRI به شهرستان شهرضا اما هنوز دستگاه راه‌اندازی نشده است؟

علیرضا ورناصری قندعلی به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: تجهیز پایگاه‌های اطفاء حریق جهت انجام اقدامات پیشگیرانه در رابطه با  حریق‌های گسترده در مناطق طبیعی به ویژه خوزستان.

پرویز اوسطی به رئیس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی، اقتصاد، صمت، نیرو، راه و شهرسازی و کشور: لزوم بازنگری و واگذاری اراضی منابع ملی روستای حوزه انتخابیه تحت عنوان طرح‌های گردشگری به افراد غیربومی. ضرورت تسریع در برگزاری جلسات هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، لزوم تسریع در روند تجهیز اراضی پایاب سیستم‌های آبیاری تحت فشار در شهرستان‌های دهگلان و قروه. ضرورت واگذاری تبلت و گوشی‌های هوشمند در انبارها به دانش‌آموزان نیازمند در حال تحصیل به قیمت مناسب. ضرورت تسریع در راه‌اندازی مجدد شرکت فولاد زاگرس کردستان در شهرستان قروه. لزوم مدیریت دقیق شرایط خشکسالی حاکم در کشور در خصوص تأمین آب شرب و بهداشتی و برقابی مورد نیاز و ضرورت جبران خسارات سنگین وارد شده به کشاورزان و دامداران. برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین و ذخیره‌سازی بذور زارعان در سال آتی کشور.

(۱) مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران نهادی صنفی-مشورتی و زیر مجموعه سازمان دانش آموزی است که بر اساس آیین‌نامه تشکیل این مجلس مصوب ششصد و هفتاد و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرد. مصوبات این مجلس پس از تأیید در شورای عالی آموزش و پرورش، قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

منبع:ایسنا 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.