کد خبر : 45567 / /
/

ماجرای دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۵ سال | پلیس غافلگیرش کرد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : شخصی که ۲۵ سال پیش در شهرستان هرسین مرتکب قتل شده بود، سرانجام در یکی از استانهای مرکزی کشور به دام پلیس افتاد.

ماجرای دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۵ سال | پلیس غافلگیرش کرد

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی منجر به قتل در شهرستان هرسین که سال ۱۳۷۷ اتفاق افتاده بود، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی استان سرانجام پس از گذشت ۲۵ سال و با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده مخفیگاه قاتل متواری را در یکی از استانهای مرکزی کشور شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی اقدام کردند. 

 کرمی گفت: متهم ۵۸ ساله در بازجویی ها ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، علت درگیری رخ داده را اختلافات ملکی میان دو خانواده عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان  از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد ./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.