کد خبر : 45473 / /
/

زورگیر اتوبان آزادگان به دام قانون افتاد | زورگیری خشن با سلاح سرد

زورگیر اتوبان آزادگان با سابقه 10 فقره زورگیری با سلاح سرد دستگیر شد.

زورگیر اتوبان آزادگان به دام قانون افتاد | زورگیری خشن با سلاح سرد

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر بیان داشت: یکم آبان ماه سال جاری ماموران عملیات کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی از حضور یک نفر که در محدوده اتوبان آزادگان تهران  با سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کرد با خبر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل هویت متهم شناسایی شد و پس از بررسی های مکرر، متهم در حوالی اتوبان آزادگان دیده شد و ماموران کلانتری دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی اشاره کرد: متهم که توجهی به ایست ماموران پلیس نمی کرد به سرعت متواری شد که با قانون به کار گیری سلاح و شلیک 6 تیر هوایی، فرد زورگیر در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از وییک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر دهم  پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرد.

سرهنگ نظری در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: با شناسایی 2 مال باخته متهم برای اخذ دستور قضائی  به دادسرا معرفی شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.