کد خبر : 45265 / /
/

قتل عام خانوادگی وحشتناک در کرمانشاه | قاتل قاچاقچی اسلحه بود + جزییات

مرد جوانی به علت اختلاف شخصی خانواده خود را با سلاح گرم به قتل رساند.

قتل عام خانوادگی وحشتناک در کرمانشاه | قاتل قاچاقچی اسلحه بود + جزییات

ظهر امروز ماجرای شلیک های هولناک در روستای هرسین اهالی محل را از خانه هایشان بیرون کشید و این در حالی بود که مردی با خروج از خانه اش پا به فرار گذاشت.

اهالی روستا وقتی وارد خانه مرد فراری شدند با صحنه هولناکی روبرو شدند و مشخص شد مرد مسلح همسر و 3 فرزندش را هدف گلوله مرگبار قرار داده و خیلی زود تیمی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم متوجه شدند که مرد جوان دیگری در زیرزمین خانه هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.

تجسس ها برای دستگیری قاتل فراری در هرسین کلید زده شد و با گذشت یک ساعت از این جنایت قتل عام خانوادگی ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین از دستگیری عاملان جنایت خبر داد.

تحقیقات پلیسی نشان از آن د ارد که این مرد بخاطر مشکلات مالی که در زمینه خرید و فروش غیرقانونی اسلحه با شریک خود داشته او را به زیرزمین خانه اش کشانده و دست به قتل او زده است و در ادامه وقتی خانواده اش به رفتار او اعتراض می کنند همه اعضای خانواده اش که 2 دختر و یک پسر و همسرش را هدف گلوله مرگبار قرار می دهد.

تجسس ها نشان از آن دارد که این مرد قصد داشته پدر و مادر خودش را نیز به قتل برساند که با سر و صدای اهالی محل پا به فرار می گذارد.

بنا بر این گزارش، متهم در اختیار ماموران پلیس قرار گرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.