کد خبر : 45227 / /
/

حادثه وحشتناک سوختن 6 پسربچه با بادکنک هلیومی | در چیتگر اتفاق افتاد

رئیس اورژانس تهران از مصدوم شدن ۶ پسربچه ۱۰ تا ۱۳ ساله در سانحه سوختگی با بادکنک هلیومی در چیتگر شمالی خبر داد.

حادثه وحشتناک سوختن 6 پسربچه با بادکنک هلیومی | در چیتگر اتفاق افتاد

محمداسماعیل توکلی از وقوع حادثه برای تعدادی پسربچه در چیتگر شمالی خبر داد و اظهار کرد: ساعت 13 و 3 دقیقه امروز 25 مهر، سانحه سوختگی تعدادی پسربچه با بادکنک هلیومی در چیتگر شمالی، خیابان ارغوان دوم به اورژانس 115 گزارش شد.

افزود: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. در این سانحه 6 نفر مصدوم شده‌اند که همگی پسربچه و در سنین بین 10 تا 13 سال هستند.

رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: مصدومان بین 10 تا 20 درصد دچار سوختگی شده‌اند که همه آن‌ها به بیمارستان شهدای یافت آباد تهران منتقل شدند.

به گزارش تسنیم، پیش از این یک کارشناس ایمنی با اشاره به خطراتی که بادکنک هلیومی و برف‌های شادی ایجاد می‌کنند، گفته بود که در حال حاضر گاز هلیوم گران شده است و افراد فروشنده برای پر کردن بادکنک‌ها از گازهای سبک دیگری استفاده می‌کنند که قابلیت اشتعال دارد و بنابراین بادکنک‌هایی که تحت عنوان هلیومی به فروش می‌رسند ممکن است حاوی سایر گازها باشند؛ این بادکنک‌ها به محض ترکیدن و پخش شدن به دلیل وجود شعله‌ای مثل شعله شمع و ... مشتعل و منجر به بروز سانحه می‌شوند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.