کد خبر : 45124 / /
/

افزایش نگران‌کننده آمار فوتی های کرونا | تعداد جان‌باختگان کرونایی در چند هفته اخیر چقدر است ؟

آمارهای وزارت بهداشت از روند افزایشی ابتلا به کرونا در کشور خبر می‌دهد و در این میان تعداد جان‌باختگان نیز به شدت رو به افزایش است.

افزایش نگران‌کننده آمار فوتی های کرونا | تعداد جان‌باختگان کرونایی در چند هفته اخیر چقدر است ؟

جدیدترین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می‌دهد در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۲ مهرماه ۴۴ نفر از بیماران کووید ـ ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید که نسبت به هفته دوم مهرماه (فوت ۲۶ نفر) روند افزایشی داشته است.

در مدت یاد شده و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ـ ۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ـ ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۹۸۱ نفر رسید که تاکنون ۷ میلیون ۳۸۰ هزار و ۲۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

اکنون ۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ـ ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند

تاکنون ۵۷ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۳۱۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین، تا امروز ۶۵ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۵۲۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۶۱۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۹۵۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۹۱ دُز رسیده است./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.