کد خبر : 44907 / /
/

حال خراب بازیگر «شب‌های برره» در بخش مراقبت‌های ویژه | برای محمد شیری دعا کنید !

محمد شیری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که در سریال «سلمان فارسی» هم مشغول ایفای نقش بود در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

حال خراب بازیگر «شب‌های برره» در بخش مراقبت‌های ویژه | برای محمد شیری دعا کنید !

محمد شیری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که اخیراً نام او در لیست بازیگران سریال «سلمان فارسی» داود میرباقری هم قرار گرفت و آخرین کار او در شبکه نمایش‌خانگی هم به «جیران» حسن فتحی برمی‌گردد وضعیت چندان مساعدی در بیمارستان  ندارد

او به سختی لحظاتی با خبرنگار تسنیم صحبت کرد و به وخامت حالش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان اشاره کرد. شیری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده و به تعبیر خودش از ناحیه دهان خونریزی داشته است.

البته گفته می‌شود در صورت بهبود بیشتر در حال و احوالِ او به بخش عمومی منتقل خواهد شد اما فعلاً در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان یاس بستری است.

محمد شیری را مخاطبان تلویزیون بیشتر با «شب‌های برره» و دیگر سریال‌های مهران مدیری به یاد می‌آورند اما او در این چند وقت اخیر سریال «جیران» را با یک نقش مهم در شبکه نمایش‌خانگی داشت و همچنین سریال «سلمان فارسی» که مشغول فعالیت است./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.