کد خبر : 44816 / /
/

ازدواج جنجالی بازیگر ایرانی توی هتل لاکچری | ازدواج پژمان جمشیدی با این دختر همه شهر را بهم ریخت +عکس

در شرایطی که سینماها و گیشه روزهای نه چندانی خوبی را در ماه‌های اخیر تجربه کرده بود، فیلم کمدی هتل رونق دوباره‌ای به سینماها بخشیده و یک تنه بار بی میلی مردم به سینما رفتن را به دوش کشیده است.

ازدواج جنجالی بازیگر ایرانی توی هتل لاکچری | ازدواج پژمان جمشیدی با این دختر همه شهر را بهم ریخت +عکس

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیکن فوتبال پیشین و بازیگر ایرانی است. پژمان جمشیدی در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن، پژمان جمشیدی در آثار مختلفی حضور پیدا کرد و چند سالی است که با ایفای نقش در فیلم‌های کمدی پرفروش و موفق، در فهرست پولسازترین بازیگران سینمای ایران قرار گرفته‌است. پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۸ پنج فیلم را در سینما داشته‌است که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش داشتند.پژمان جمشیدی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین دوره و سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های سوءتفاهم و شیشلیک شده‌است.

پژمان جمشیدی

در شرایطی که سینماها و گیشه روزهای نه چندانی خوبی را در ماه‌های اخیر تجربه کرده بود، فیلم کمدی هتل رونق دوباره‌ای به سینماها بخشیده و یک تنه بار بی میلی مردم به سینما رفتن را به دوش کشیده است.

برترین‌ها: در شرایطی که سینماها و گیشه روزهای نه چندانی خوبی را در ماه‌های اخیر تجربه کرده بود، فیلم کمدی هتل رونق دوباره‌ای به سینماها بخشیده و یک تنه بار بی میلی مردم به سینما رفتن را به دوش کشیده است. اگر چه همانند فسیل و بسیاری از فیلم های کمدی پرفروش سال‌های اخیر، کیفیت هنری چندانی نداشته و گاه از شوخی‌های کلیشه‌ای (اگر نگوییم سخیف) برای خنداندن مخاطب استفاده می‌کند اما فروش رکوردشکن این فیلم نشان می‌دهد که مردم از تماشای این فیلم لذت برده‌اند، موضوعی که البته جای تحلیل فراوان دارد، به ویژه در این روزها و با درگیری‌های اجتماعی و معضلات اقتصادی. اما چه چیزی فیلم هتل را از دیگر فیلم های کمدی پرفروش سال‌های اخیر متمایز کرده و شباهت آن با فیلم های هم مسلک خود در این ژانر چیست؟

این فیلم با در اختیار داشتن 251 سالن طی سه روز نخست اکرانش در هزار و 323 سانس روی پرده رفت و موفق به جذب 76 هزار و 865 مخاطب شد. در همین بازه زمانی فیلم «فسیل» با در اختیار داشتن تعداد 276 سالن و با نمایش در 984 سانس توانست دقیقا نصف تعداد تماشاگران فیلم «هتل» مخاطب جذب کند. در این سه روز 32 هزار و 100 مخاطب به تماشای «فسیل» نشستند تا فروش آن در این زمان به 1 میلیارد و 630 میلیون تومان برسد.

مسعود اطیابی که در کارنامه‌اش کمدی‌های پرفروشی چون «خروس جنگی» ، «تگزاس 1 و 2» ،«دینامیت» ، «انفرادی» و «بخارست» دیده می‌شود، اواخر سال گذشته به تهیه‌کنندگی محمد شایسته کمندی جدید خود با عنوان «هتل» را در جزیره کیش جلوی دوربین برد.

این فیلم در بین کمدی‌های قبلی اطیابی کارمتفاوتی محسوب می‌شود و داستان جذاب و هیجان‌انگیزی دارد. پژمان جمشیدی همراه با محسن کیایی که پیش از این درکمدی‌های پرفروش «لونه زنبور» و «دینامیت» با هم کار کرده‌ بودند در این فیلم نیز در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک کمدی پرفروش دیگر را به کارنامه‌ کاری‌شان اضافه کنند.

اطیابی در فیلم «هتل» در کنار جمشیدی و کیایی از ترکیب متفاوتی استفاده کرده است. نقش‌های اصلی زن این فیلم را ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه‌لقا باقری و مریم وحید زاده و فرزانه قاسم‌زاده برعهده دارند. سام نوری، جواد پولادی و غلامرضا نیکخواه هم دیگر بازیگران فیلم «هتل» هستند.

این فیلم داستان یک هتل پرماجراست که با حضور مهمان‌هعای ناخوانده اتفاقات عجیبی در آن می‌افتد. در خلاصه داستان فیلم آمده است :«کی بهشت و ول می‌کنه میره جهنم»

نکته قابل توجه این است که در بخش نظرات پست‌های اینستاگرامی مرتبط با این فیلم، اکثر مخاطبان از تماشای فیلم ابراز رضایت کرده‌اند اما این فیلم هم به مانند همه فیلم‌ها نظر منفی منتقدان را هم در پی داشت.

بخش مهمی از مخاطبان در بخش کامنت‌های مربوط به این فیلم در اینستاگرام از جنس کمدی، موقعیت‌ها، بازی‌ها و … ابراز رضایت کرده‌‌اند و فقط بعضی از آنها نسبت به حضور بیش از حد پژمان جمشیدی در آثار کمدی گلایه دارند.

مخاطبانی که از فیلم خوششان آمده در بخش کامنت‌ها نوشته‌اند: «بعد از چند سال یه کمدی واقعی دیدم.»، «انتظارها رو از یه فیلم کمدی برآورده می‌کنه.»، «کاملا احترام می‌ذاره به شعور مخاطب‌هاش.»، « هم بازی‌ها و هم موقعیت‌ها عالی بود. پژمان جمشیدی و محسن کیایی واقعا خنده‌دار بودن.» و …

بعضی مخاطبان هم درباره بازی‌ها و حضور مستمر پژمان جمشیدی در کمدی‌های مختلف نوشته‌اند، عده‌ای انتقاد کرده‌اند: «پژمان جمشیدی چقد همه جا هست!»، «تو هر فیلمی سر و کله اش هست…»، «یه فیلمی پیدا کنید پژمان جمشیدی توش نباشه؟ 100نمره»، «این کشور دیگه بازیگر نداره؟ همه جا پژمان جمشیدی و شبنم مقدمی»، «قبلنا مهران رجبی رو مسخره میکردیم الان پژمان جمشیدی همه جا هست» و در مقابل برخی از مخاطبان بازی پژمان جمشیدی را جزو نقاط مثبت فیلم دانسته و نوشته‌اند: «منم از بازی تکراری جمشیدی خوشم نمیاد اما اینجا اگه هرکی دیگه بود مسخره بازی می‌کرد.»، «جمشیدی تو هر فیلمی باشه واقعا خنده‌داره.»

در بعضی کامنت‌ها نکاتی درباره فیلمنامه این اثر نوشته شده. یک نفر کامنت گذاشته و نوشته : «فیلمنامه متوسط بود اما انصافا خندیدیم.» مخاطب دیگری نوشته: «شاید در کل داستان جالبی نباشه اما سرگرم کننده‌اس و خنده‌دار.» بعضی هم از داستان و فیلمنامه تعریف کرده و نوشته‌اند: «اتفاقا برخلاف خیلی از فیلم‌های کمدی، فیلمنامه خوبی داشت و درست هم به نتیجه رسید.»، «توی ده سال اخیر کم داشتیم فیلمی بدون مسخره بازی بسازن و داستان بامزه داشته باشه.» اما یکی از کاربران نظر متفاوت تری داشت و نوشت: فیلم «هتل» سرشار از موقعیت های طنز جذاب است اما متاسفم که بگویم هنوز کلیشه هرمزگانی در فیلم ها یک «ناخدای قاچاقچی» با لهجه ای مسخره و یک طوطی روی دوشش بود! از کل نفراتی که در جزیره ‎کیش نشان دادند حتی کارگر هتل هم بومی نبود اما فقط یک قاچاقچی بومی به نچسب‌ترین شکل ممکن داخل داستان گنجاندن کج سلیقگی کامل است.

بعضی‌ها از شکل‌گیری موقعیت‌های کمدی در این فیلم نوشته‌اند: «درسته که بعضی موقعیت‌ها زیاد واقعی نبود اما یه کاری نمی‌کنه شعورمون بر بخوره.»، « کمدی موقعیت به معنای واقعی. اصلا خبری از لودگی نبود توش.» و ….

نظر شما چیست؟ اگر شما هم این فیلم را تماشا کرده اید نظر خود را با ما در میان بگذارید

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.