کد خبر : 4480 / /
/

استوری عاشقانه محمد قاضی و همسرش+عکس همسر محمد قاضی

محمد قاضی این استوری را منتشر کرد.

استوری عاشقانه محمد قاضی و همسرش+عکس همسر محمد قاضی

 

محمد ازدواج کرده و متاهل است. او یک فرزند دختر دارد. او در مورد زمان ازدواجش می گوید:«اصولاً فوتبالیست ها یا خیلی زود ازدواج می کنند یا خیلی دیر. آن هایی که دیر ازدواج می کنند معتقدند دنیای حرفه‌ای فوتبال بسیار وقت گیر است برای همین صبر می کنند بعد از اتمام فوتبال سراغ زندگی شان بروند. ولی من جزو گروه اول هستم که خیلی زود تشکیل خانواده دادم چون معتقدم فوتبالیست حرفه‌ای باید خیلی زود سروسامان پیدا کند و تکلیف زندگی اش روشن باشد. برای همین در سال ۸۵ ازدواج کردم. همسرم اصلاً فوتبالی نبود ولی الان برای خودش یک کارشناس فوتبال شده و به خوبی همه بازی ها را آنالیز می کند. او از جمله منتقدین سرسخت من است که همه بازی های مرا زیر ذره بین می برد و من همیشه خودم را مدیون انتقادات سازنده او می دانم.»

فوتبال باشگاهی

محمد قاضیقاضی با پیراهن تیم فجر سپاسی شیراز وارد دنیای حرفه ای فوتبال شد. او از سال 1383 تا سال 1386 برای این تیم شیرازی بازی کرد. او یک فصل به صورت قرضی برای عقاب تهران بازی کرد. در ادامه این بازیکن به تیم همای تهران رفت و در طول یک فصل 4 گل زد.

در سال 1387 محمد با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد امضا کرد. خیلی از فوتبال دوستان ایرانی این مهاجم فرصت طلب را با پیراهن فولاد شناختند. او طی یک فصل 52 بازی برای فولاد انجام داد و 12 بار دروازه حریفان را باز کرد.

یک سال بعد قاضی به تیم ذوب آهن پیوست. او سه فصل برای ذوب آهن بازی کرد. در این مدت او 83 بازی با پیراهن ذوب آهن انجام داد و 16 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل ارسال کرد. او همراه با ذوب آهن توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

در سال 1391 محمد با باشگاه پرسپولیس تهران قرارداد امضا کرد. او طی یک فصل 22 بازی برای سرخپوشان پایتخت انجام داد و تنها 2 گل زد و 2 پاس گل داد. قرارداد او دو ساله بود ولی چون در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نمی گرفت، تصمیم گرفت در پایان فصل اول قراردادش را فسخ کند.

یک سال بعد او به تیم استقلال تهران رفت. بدین ترتیب نام این مهاجم هم در لیست یاغی های فوتبال ایران ثبت شد. محمد 40 بازی برای آبی پوشان پایتخت انجام داد و 11 بار دروازه حریفان را گشود و 1 پاس گل ارسال کرد.

قاضی به تیم سابقش یعنی فولاد برگشت و این بار در 9 دیدار رسمی 3 گل زد. او در ادامه بازی در تیم های صبای قم (27 بازی 5 گل زده) و نفت تهران (26 بازی 12 گل زده) را هم تجربه کرد.

گفتنی است علی دایی بعد از مربیگری در تیم صبای قم به نفت تهران رفت. او که در صبا با محمد همکاری کرده بود، از مدیران باشگاه نفت تهران خواست این مهاجم را برای تقویت خط حمله تیم جذب کنند. محمد همراه با نفت تهران قهرمانی در جام حذفی ایران را تجربه کرد.

در فصل 1396-1397 محمد به تیم شهرخودرو رفت. او 29 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و 11 گل زد. او یک سال بعد پیراهن پیکان را بر تن کرد و 21 بازی و 3 گل زده کارنامه اش در این تیم بود.

قاضی بعد از یک تجربه کوتاه در تیم نساجی مازندران (6 بازی)، به تیم شهرخودرو برگشت.

فوتبال ملی

قاضی در مقاطع مختلف به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است. او در مجموع 13 بازی ملی در کارنامه دارد و 5 گل ملی هم به ثمر رسانده است. اولین بار در سال 1390 بود که کارلوس کیروش محمد را به تیم ملی دعوت کرد. او اولین گل ملی اش را در آبان سال 1390 وارد دروازه فلسطین کرد.

افتخارات

ذوب آهن اصفهان: نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران 1388-1389، نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰

پرسپولیس تهران: نایب قهرمانی در جام حذفی ایران 1391-1392

نفت تهران: قهرمانی در جام حذفی ایران 1395-1396

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.