کد خبر : 44745 / /
/

گوشت بخریم به صرفه‎تر است یا کالباس؟ | قیمت یک کیلو کالباس کیلویی چند؟

در این مطلب به بررسی قیمت انواع کالباس پرداخته شده است.

گوشت بخریم به صرفه‎تر است یا کالباس؟ |  قیمت یک کیلو کالباس کیلویی چند؟

 قیمت یک کیلو کالباس گوشت معادل ۹۶۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت یک کیلو گوشتگوشت گوساله سردست ممتاز  معادل ۶۰۰,۰۰۰ تومان است . حالا جدای از سلامت غذایی از هرکدام واقعا یک کیلو کالباس بخریم به صرفه است یا یک کیلو گوشت گوساله؟ شما کدامیک را انتخاب می کنید؟/ اقتصاد آنلاین

قیمت انواع کالباس
نام محصول مقدار قیمت / تومان
کالباس گوشت خانگی یک کیلو گرم ۵۰۰,۰۰۰
ژامبون گوشت یه کالباس با مغز ران گوساله و سردست یک کیلو گرم ۹۶۰,۰۰۰
کالباس لیونر گوشت ومرغ وپسته یک کیلو گرم ۳۹۰,۰۰۰
کالباس مرغ و گوشت یک کیلو گرم ۲۸۰,۰۰۰
کالباس سوجوک گوشت یک کیلو گرم ۶۹۸,۰۰۰
کالباس مرغ یک کیلو گرم ۴۰۰,۰۰۰
قیمت دام زنده کاهشی شد / نرخ کنونی هرکیلو لاشه داخلی چند؟

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: قیمت کنونی هرکیلو دام ۱۷۰ تا ۱۹۰ هزارتومان بوده که نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، منصور پوریان از ثبات قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: با توجه به حجم واردات و عرضه در بازار،جلوی جهش و التهاب بی رویه قیمت گرفته شده است.

به گفته او، طی روزهای اخیر با توزیع گوشت های وارداتی و داخلی در کنار یکدیگر شاهد تعادل قیمت در بازار هستیم.

پوریان ادامه داد: با اصلاح نظام یارانه، حوزه دام دچار آسیب شد که معاونت بازرگانی وزارت جهاد با واردات گوساله پروار درصدد مدیریت بازار و کاهش قیمت گوشت گرم است.

رئیس شورای تامین کنندگان نرخ کنونی هرکیلو دام سبک ۱۷۰ تا ۱۹۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو لاشه داخلی در محدوده ۴۱۰ تا ۴۱۵ هزارتومان بوده که نسبت به قبل ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

او گفت: با توجه به گستردگی عرضه گوشت گرم در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار نیازی به توزیع گوشت منجمد نیست.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.