کد خبر : 44742 / /
/

هواداران الهلال عاشق رشید مظاهری شدند | حرکت جوانمردانه رشید مظاهری وایرال شد + عکس

هواداران الهلال با هجوم به صفحه اینستاگرام رشید مظاهری، از او تشکر کردند.

هواداران الهلال عاشق رشید مظاهری شدند | حرکت جوانمردانه رشید مظاهری وایرال شد + عکس

به نظر می رسد که پیام ویدیویی صادق درودگر به دست هواداران حاضر در استادیوم آزادی نرسید چرا که علی رغم توصیه‌های مکرر مدیران نساجی، در چند صحنه، بطری‌هایی به سمت هواداران الهلال پرتاب شد که این موضوع در لحظه اخراج کاپیتان تیم عربستانی بیشتر به چشم آمد.

پس از اخراج سلمان الفرج و زمانیکه بازیکن کهنه کار الهلال قصد داشت تا از تونل استادیوم عبور کرده و به رختکن تیمش برود، متأسفانه برخی از تماشاگران اشیائی را به سمت این بازیکن پرتاب کردند که باعث شد او دوباره به درون زمین بازگردد.

پس از این اتفاقات، رشید مظاهری سریعا خود را به صحنه رساند و سلمان الفرج را تا داخل تونل استادیوم همراهی کرد تا هواداران حاضر در استادیوم، چیزی را به سمت کاپیتان الهلال پرتاب نکنند.

این موضوع با واکنش هواداران تیم عربستانی در صفحه اینستاگرام او همراه شد. بسیاری از طرفداران الهلال با هجوم به پیج شخصی مظاهری، کامنت‌های فراوانی در تقدیر و تشکر از این کار او منتشر کردند

الهلالی‌ها با کامنت‌هایی مانند چقدر تو مهربان هستی، ممنون بابت اخلاق خوبت، مرسی قهرمان، تو یک دروازه بان بزرگ هستی، هواداران الهلال تو را فراموش نمی کنند و... نسبت به این حرکت قابل ستایش مظاهری واکنش نشان دادند.

رشید مظاهری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.