کد خبر : 44418 / /
/

خریداران مسکن مهر حتما بخوانند | لغو دریافت هزینه تکمیل واحدها از متقاضیان

بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ قرار است واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر از طریق منابع صندوق ملی مسکن تکمیل شود و هیچ مبلغ جدیدی از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

خریداران مسکن مهر حتما بخوانند | لغو دریافت هزینه تکمیل واحدها از متقاضیان

حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده از دوره‌های گذشته به دولت سیزدهم رسید که طبق گفته وزیر راه و شهرسازی تا امروز ۱۰۰ هزار واحد تکمیل و افتتاح شده است.

در بعضی  از شهرها از جمله  پردیس، پرند و هشتگرد هنوز برخی واحدهای مسکن مهر تحویل نشده که بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ قرار است از طریق منابع صندوق ملی مسکن تکمیل شود و هیچ مبلغ جدیدی از متقاضیان دریافت نخواهد شد. در پردیس ۲۹ هزار و ۸۲۱ واحد باقی مانده که البته مدیرعامل عمران پردیس اعلام کرده ۱۰ هزار واحد آماده افتتاح است.

در هفته دولت امسال ۲۰ هزار و ۲۴۸ واحد مسکونی در شهرهای جدید آماده‌ی بهره‌برداری شد که از جمله این موارد می‌توان ۲۸۰۳ واحد در پرند، ۲۴۰۰ واحد در گلبهار و ۱۴۷۲ واحد در مهستان (هشتگرد) اشاره کرد.

حدود ۱۴۰ هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر در کشور باقی مانده که اخیرا در نشستی با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن درخصوص یافتن راهکاری برای پرداخت هزینه اتمام آنها به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

مهرداد بذرپاش ـ وزیر راه و شهرسازی، یکم مهرماه در سفر به شهر جدید پرند گفت که تعداد باقیمانده واحدهای مسکن مهر را تا پایان سال به اتمام می‌رسانیم./  ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.