کد خبر : 44407 / /
/

شرور قمه به دست در مخفیگاهش غافلگیر شد | آرامش به محله بازگشت

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش که با استفاده از قمه کشی،امنیت و آرامش ساکنان محله زمزم و فلاح را سلب کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین آنان شده بود خبر داد.

شرور قمه به دست در مخفیگاهش غافلگیر شد | آرامش به محله بازگشت

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر، با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و ضرب و جرح احدی از شهروندان توسط یکی از اراذل و مواد فروشان در محله زمزم و فلاح در یک واحد صنفی، بلافاصله ماموران عملیات این پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی به عمل آمده مشخص شد که متهم از محل متواری متواری شده است افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت عامل درگیری با استفاده از قمه و عربده کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم نموده بود.

سرهنگ راستی با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری افزود: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی متهم در مخفیگاهش واقع در منطقه مسعودیه تهران دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضائی با مخلان نظم و امنیت عمومی و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.