کد خبر : 44374 / /
/

تست شخصیت شناسی؛ فرم بینی، راز شما را برملا می کند | آلبرت انیشتین این فرم بینی را داشت!

تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید.

تست شخصیت شناسی؛ فرم بینی، راز شما را برملا می کند | آلبرت انیشتین این فرم بینی را داشت!

یکی از  تست شخصیت شناسی  خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی  که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد.

این  تست شخصیت شناسی  شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد. تست شخصیت شناسی  امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

شکل بینی در مورد شخصیت چه می‌گوید؟ اگر بینی دکمه‌ای دارید چه ویژگی‌هایی دارید؟ آیا بینی گوشتی دارید؟ شکل بینی رومی شما چه رازهایی را در مورد شما فاش می کند؟ این مقاله را بخوانید تا بر اساس شکل بینی خود درباره شخصیتتان بیشتر بدانید.

چه می‌شد اگر می توانستید با نگاه کردن به ویژگی‌های صورت خود دانش و استعداد خود را پیدا کنید؟ تصور کنید که بتوانید فقط با نگاه کردن به یک نفر بگویید چه احساسی دارد، به چه چیزی فکر می‌کند و احتمالاً در آینده چه کاری انجام خواهد داد.

چهره‌های شما بازتابی از درون شماست. چهره شما احساسات، افکار و تجربیات شما را نشان می‌دهد. اگر بتوانید یاد بگیرید که چگونه چهره‌ بخوانید، می‌توانید به انبوهی از اطلاعات در مورد خودتان دسترسی پیدا کنید.

 

تست شخصیت شناسی/ فرم بینی

1. بینی بزرگ

اگر بینی بزرگی با نوک گرد دارید، نشان می‌دهد که شما فردی عمل‌گرا با سطح هوش بالا هستید. شما تمایل زیادی به مستقل بودن دارید و گاهی خودخواه به نظر می‌رسید. دوست دارید در مورد هر چیزی نظر خود را داشته باشید و دوست ندارید به دیگران تکیه کنید.

تمایل دارید خودتان مسیر رسیدن به اهدافتان را بسازید و کمک گرفتن از دیگران برای شما دشوار است. شاید اینگونه احساس قدرت و کنترل روی امور را دارید و به شما آرامش می‌دهد. دوست دارید همه چیز همانطور که شما برنامه ریزی می‌کنید پیش برود و رئیس خودتان باشید.

شما طرفدار زندگی روزمره و معمولی نیستید و ترجیح می دهید همیشه چیزهای جدید را امتحان کنید و خود را به چالش بکشید زیرا فکر می‌کنید در این صورت می توانید چیزهای جدید یاد می‌گیرید.

شما برای دستیابی به کمال در هر کاری که انجام می‌دهید، متمرکز می‌شوید و همچنین از مدیریت مالی خوبی برخوردارید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: مستقل، رهبر، خوش بین، دوستانه، خنده رو، خلاق، روشنفکر، جذاب، وفادار، پرشور.

۲. بینی گوشتی

اگر بینی گوشتی یا پهن دارید، نشان می دهد که شما فردی محتاط و از نظر احساسی باهوش هستید. البرت انیشتین نیز شکل بینی گوشتی داشت. ممکن است سخاوتمند، حساس، مهربان، باهوش، عاقل و زودباور باشید.

شما زود فکر می‌کنید و ایده پردازی می‌کنید و هوش بصری و قدرت تخیل شما نیز قوی است. همچنین دوست ندارید صرفا با نظریه یا فرضیه به تصمیم قطعی برسید. گاهی اوقات، ممکن است کمی حساس باشید یا به راحتی اذیت شوید.

در مورد خرج کردن پول نیز بسیار متفکر هستید. کمتر احتمال دارد که برای حفظ وضعیت موجود یا خودنمایی در حلقه اجتماعی خود چیزهایی بخرید.

شما چیزها را همانطور که هستند، با عیب و نقصشان دوست دارید و دوست ندارید ظاهرسازی کنید. شما همچنین در مورد اتفاقات رخ داده غصه نمی‌خورید و همیشه با دید مثبت به زندگی نگاه می‌کنید.

در رسیدن به اهدافتان این گونه عمل می‌کنید که اگر درست شد، خوشحال هستید. اگر درست نشد، باز هم در همه چیز برای خوشحالی پیدا می‌کنید. همچنین ممکن است بسیار رک گو باشید و کمی خشن به نظر بیایید.

اگرچه کسانی که به شما نزدیک هستند می‌دانند که شما فقط راست می‌گویید اما در اعماق وجود شما فردی دلسوز و خوب هستید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: دلسوز، اجتماعی، خونگرم، ذهن باز، فهیم، صبور، سخاوتمند، دیپلماتیک، قابل اعتماد، خلاق.

۳. بینی رومی

اگر فرم بینی رومی با پل بینی کمی خمیده دارید، نشان می‌دهد که شما ظریف، برازنده و سرشار از تجملات هستید. با این حال، شما همچنین سرسخت، جاه طلب، چالش برانگیز، عمل‌گرا و منطقی هستید.

دوست دارید در میان جمع بدرخشید و از همه قابل تمایز باشید . شما برای رسیدن به اهدافتان آتش تندی دارید و می توانید همه را به کار وادارید. شما همچنین دوست دارید چیزهای جدیدی بیاموزید، از آخرین اتفاقات در حوزه کاری خود و در کل جهان مطلع باشید تا همیشه بتوانید یک قدم جلوتر از جمعیت متوسط بمانید.

شما یک ذهن استراتژیک دارید و به خوبی فرصت‌های خوب زندگی را درمیابید. بیشتر اوقات حساب شده عمل می کنید و سعی می کنید روی همه شرایط کنترل داشته باشید به همین دلیل می توانید رهبر خوبی باشید.

شما خیلی احساساتی نیستید اما برای احساسات دیگران ارزش قائل هستید. شما تمایل دارید قبل از هر اقدامی وقت بگذارید و قبل از تصمیم گیری در مورد موضوع اطلاعات کافی به دست بیاورید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: با اعتماد به نفس، قاطع، رهبر، مصمم، با اراده قوی، تحلیل گر، جزئی نگر، مستقل، کاریزماتیک.

4. بینی دکمه‌ای

اگر شکل بینی دکمه‌ای و کوچک دارید، نشان می‌دهد که خیال پرداز، پرورش دهنده، مراقب، خوش بین، دوست داشتنی و مهربان هستید. با این حال، شما از نظر احساسی کمی بدخلق و بدقلق هستید.

شما همچنین شخصیت بازیگوشی دارید و این توانایی را دارید که هرجایی را با حضور خود پر از انرژی و گرما بکنید. شما در عین بذله‌گویی بسیار فرد مصمم و با اراده‌ای هستید و به خوبی برای اهداف خود برنامه‌ریزی می‌کنید.

تصمیمات شما بیشتر بر اساس احساس درونی شما است و می‌توانید گاهی اوقات لجبازی کودکانه ای را برای رسیدن به آنچه می‌خواهید نشان دهید. شخصیت شکل بینی دکمه‌ای رایج‌ترین تیپ شخصیتی است.

شما کاملا اجتماعی و شاد هستید و وقتی ناراحت می شوید به شدت عصبانی و بداخلاق می‌شوید. همچنین ممکن است در اطراف افراد با اراده قوی احساس ناراحتی کنید چون به راحتی تسلیم عصبانیت‌های عاطفی یا تهدیدهای شما نمی‌شوند.

شما در رسیدن به آنچه می خواهید کاملا مصمم هستید. شما همچنین یک چند کاره متمرکز هستید که می‌توانید نقش‌ها و مسئولیت‌های مختلفی را در یک روز به عهده بگیرید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: شاد، بازیگوش، خوش برخورد، کنجکاو، سازگار، خلاق، خوش قلب، همکاری، راحت، انعطاف پذیر.

۵. بینی عقابی

اگر شکل بینی عقابی دارید نشان می دهد که دوست دارید زندگی خود را با شرایط خود زندگی کنید. شما بسیار با اعتماد به نفس (گاهی اوقات ممکن است به عنوان فردی متکبر یا مغرور ظاهر شوید)، مستقل و رئیس هستید.

دوست دارید احساس مهم بودن و احترام کنید. شما از قوانین خودتان پیروی می‌کنید و بیشتر هنجارهای تعیین شده توسط جامعه را نادیده می گیرید و بیشتر احتمال دارد که مسیرهای کشف نشده را دنبال کنید.

شما دوست ندارید جایی بروید که بقیه می‌روند چون به دنبال تایید دیگران در مورد آنچه می‌خواهید نیستید. شما نمی ‌وانید به راحتی تحت تأثیر قرار بگیرید و از ریسک کردن، ابراز نظر و تبدیل هر موقعیتی به سود خود نمی‌ترسید.

شما زمان خود را به حرفه خود یا هر پروژه‌ای که دوست دارید اختصاص داده اید و می توانید به دیگران کمک کنید تا توانایی های خود را در زندگی درک کنند. اعتماد به نفس شما چیزی است که شما را بسیار جذاب می کند. شما همچنین رفتار بد را از جانب کسی تحمل نمی‌کنید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: مشاهده کننده، قاطع، پشتکار، تیزبین، مستقل، متمرکز، استراتژیک، فهیم، با اعتماد به نفس، مدبر.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.