کد خبر : 44365 / /
/

معمای پیچیده قتل مرد جوان در خزانه | حمله 3 مردجوان با چاقو به مرد بدهکار

با وقوع قتل مرد جوان در محله خزانه یک سناریوی پیچیده مقابل تیم جنایی قرار گرفت.

معمای پیچیده قتل مرد جوان در خزانه | حمله 3 مردجوان با چاقو به مرد بدهکار

بعد از ظهر روز گذشته سوم مهرماه، کارکنان انتظامات بیمارستان امیرالمؤمنین مرگ مشکوک مرد جوانی را با ضربه چاقو روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی به همراه محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی، راهی سردخانه بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد حدودا 40 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه کتف هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول در جریان یک درگیری خیابانی با 3 مردجوان، زخمی و به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات اورژانسی فایده‌ای نداشته و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

یکی از شاهدان جنایت که از  ماجرای نزاع نیر مطلع بود در جریان تحقیقات به تیم جنایی گفت: مقتول از گذشته با این 3 مرد به دلیل مشکلات مالی اختلاف داشت و بدهکار بود؛ روز حادثه متهمان با قمه و چاقو به مقتول حمله کردند و پس از ارتکاب قتل پا به فرار گذاشتند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه قتل و بیمارستان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته ابتدا مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با دستگیری 3 مرد جنایتکار ادامه دارد./ تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.