کد خبر : 44358 / /
/

قیمت بلیت مترو برای این افراد نصف شد | تحویل آنی کارت بلیت از امروز

معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تحویل آنی کارت بلیت دانش‌آموزی و دانشجویی در مهرماه خبر داد.

قیمت بلیت مترو برای این افراد نصف شد | تحویل آنی کارت بلیت از امروز

معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تحویل آنی کارت بلیت دانش‌آموزی و دانشجویی در مهرماه خبر داد.

فرود لطفی در این باره گفت: در راستای طرح استقبال از مهر و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، کارت بلیت دانش‌آموزان و دانشجویانی که در مهرماه ثبت درخواست کنند به‌ صورت آنی صادر می‌شود. این کارت‌ها دارای ۵۰ درصد تخفیف است و با پرداخت ۱۵۰ هزار تومان، کارت بلیت ۳۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود.

وی در خصوص مراحل ثبت درخواست و دریافت این کارت‌ها افزود: دانش آموزان و یا دانشجویانی که در یکی از مراکز آموزشی شهر تهران مشغول به تحصیل هستند می‌توانند با در درست داشتن مدارک مورد نیاز (یک قطعه عکس، کارت ملی یا شناسنامه و کارت یا گواهی اشتغال به تحصیل در شهر تهران) به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند و به محض ثبت‌نام نهایی در این دفاتر، به ایستگاه صادقیه بروند و کارت خود را تحویل بگیرند.

معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در خصوص سایر اقدامات انجام شده در حوزه بلیت مترو در راستای طرح استقبال از مهر گفت: هماهنگی با پیمانکار فروش بلیت جهت سرویس دوره‌ای تجهیزات مرتبط با بخش فروش بلیت انجام شده است. همچنین هماهنگی با پیمانکار مربوطه جهت آراستگی متصدیان، نظافت گیشه‌های فروش بلیت و افزایش تعامل با پیمانکاران سیستم فروش و پذیرش بلیت جهت تسریع در رفع خرابی‌های احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، وی به انجام پیش‌بینی‌های لازم جهت استفاده بهینه از منابع انسانی در اختیار با توجه به شلوغی و شرایط خاص برخی از ایستگاه‌ها در شروع سال تحصیلی اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی جهت حضور نیروی کشیک به منظور پیگیری و رفع مشکلات احتمالی مرتبط با شبکه و تجهیزات فروش بلیت و برنامه‌ریزی جهت انجام بازدیدهای فوق‌العاده به منظور پایش سطح خدمات ارائه شده توسط پیمانکار فروش بلیت از دیگر اقداماتی است که در راستای طرح استقبال از مهر انجام می‌شود./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.