کد خبر : 44189 / /
/

زن و شوهر جوان سارق خانه های کرجی ها بودند | اعتراف به ارتکاب 4 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری زوج سارق اماکن خصوصی در منطقه ولدآباد و اعتراف آن ها به ارتکاب 4 فقره سرقت خبر داد.

زن و شوهر جوان سارق خانه های کرجی ها بودند | اعتراف به ارتکاب 4 فقره سرقت

سرهنگ پیمان گودرزی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق ولدآباد و محمدشهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار کلانتری 44 ولدآباد قرار گرفت.

وی افزود: برابر تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که سرقت های به وقوع پیوسته توسط یک زن و مرد انجام شده که با انجام اقدامات پلیسی هویت زوج سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی هر 2 دستگیر می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سارقان موفق به کشف تعداد قابل توجهی اموال مسروقه شدند، ادامه داد: بررسی های تکمیلی پلیس حکایت از این داشت که سارقان در زمینه خرید اموال مسروقه نیز فعالیت قابل توجهی داشته اند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات نهایی پلیس به ارتکاب 4 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.