کد خبر : 44151 / /
/

پیش بینی هواشناسی برای آخرهفته تهران | منتظر بارش باران در این روز باشید

اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوای تهران در تعطیلات پیش رو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پیش بینی هواشناسی برای آخرهفته تهران | منتظر بارش باران در این روز باشید

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز (۲۹ شهریورماه) در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد خیزش موقت گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش بینی می شود.

همچنین فردا (۳۰ شهریورماه) آسمان صاف، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۹  و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد است و ‌جمعه ( ۳۱ شهریورماه) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد و در شب کمی ابری  با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در نیمه جنوبی و نواحی غربی در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب گاهی با افزایش باد خواهد بود. از روز جمعه تا دوشنبه (۳۱ شهریور تا ۳ مهر) با نفوذ زبانه سامانه بارشی از نواحی شمالی در ارتفاعات افزایش ابر و در ارتفاعات شمال شرقی استان گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود اما تغییرات محسوس دما رخ نمی دهد./ همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.