کد خبر : 44105 / /
/

اسکورت اتوبوس النصر در تهران شگفت زده تان می کند | اتوبوس النصر با این اسکورت رسیده به ورزشگاه آزادی!

یم النصر با اسکورت‌های ویژه‌ای هتل اسپیناس پلاس را به مقصد استادیوم آزادی ترک کرده است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد هواداران مشتاق رونالدو بار دیگر با بدرقه کاروان این تیم، شرایط را برای خروج ستاره‌های النصر به سمت استادیوم سخت کردند.

اسکورت اتوبوس النصر در تهران شگفت زده تان می کند | اتوبوس النصر با این اسکورت رسیده به ورزشگاه آزادی!

 حواشی و اتفاقات حضور رونالدو و النصر در ایران همچنان ادامه دارد و با شور و حال خاصی دنبال می‌شود.

لحظه به لحظه با پرسپولیس - رونالدو!

به گزارش “ورزش سه”، یک روز پس از ورود به ایران، همچنان تب حضور النصر در ایران داغ است. روز گذشته استقبال باورنکردنی طرفداران رونالدو در فرودگاه و هتل باعث شد تا النصر قید برگزاری تمرین رسمی در ورزشگاه آزادی را بزند تا بازیکنان این تیم امروز برای اولین بار پای به این استادیوم بگذارند.

نکته مهم این است که بازی امروز ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد اما هواداران رونالدو به امید دیدن او، راهی هتل اسپیناس پالاس شده‌اند و امیدوارند هرطور که شده، فوق‌ستاره را از نزدیک ببینند.

اینجا خبرنگاران ورزش سه و اعضای تحریریه به صورت لحظه به لحظه اخبار و حواشی روز بازی را با خبرنگاران مستقر در هتل النصر و پرسپولیس و ورزشگاه آزادی پوشش خواهند داد.

فرم لیست بازی پرسپولیس - النصر. احتمالا این تقابل پرسپولیس با پر‌ستاره‌ترین حریفش در تاریخ لیگ قهرمانان است؛ رونالدو، مانه، لاپورت و ...

یحیی گل‌محمدی: با توجه به اینکه در گروه سختی هستیم، به بچه‌ها گفتم خیلی مهم است که در بازی‌های خانگی پیروز شویم. قطعا بازی راحتی نیست و باید دوندگی خوبی داشته باشیم. می‌دانیم سخت است اما تمام تلاش‌مان می‌کنیم و تا آخرین نفس برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

ترکیب النصر مقابل پرسپولیس:

نواف العقیدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، حسین قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غریب، اوتاویو، رونالدو، سادیو مانه.

ترکیب پرسپولیس مقابل النصر:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری، وحید امیری

ترکیب پرسپولیس مقابل النصر/ سورپرایز ویژه گل‌محمدی برای رونالدو و رفقا

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که محرومیت سرخپوشان از سوی AGC باعث برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران شد.

یحیی گل محمدی برای حساس‌ترین تقابل فصل جاری پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ترکیب زیر را انتخاب کرد تا شاید بتواند ضمن بستن راه‌های نفوذ بازیکنانی نظیر سادیو مانه و کریستیانو رونالدو دنبال گلزنی باشد:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.

نکته مهم در ترکیب یحیی گل‌محمدی نسبت به هفته‌های گذشته این است که در این بازی شهاب زاهدی را روی نیمکت گذاشته و محمد عمری را از ابتدا بازی قرار داده است ضمن اینکه مسعود ریگی نیز در این بازی از ابتدا در جمع یازده سرخ‌پوش حضور دارد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.