کد خبر : 44103 / /
/

تشکر ستاره محبوب استقلالی‌ها از رونالدو | ملاقات رونالدو با این دختر در تهران تحسین برانگیز شد!

چهره محبوب استقلالی‌ها به ملاقات فاطمه حمامی با کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

تشکر ستاره محبوب استقلالی‌ها از رونالدو | ملاقات رونالدو با این دختر در تهران تحسین برانگیز شد!

ملاقات کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دختر هنرمند ایرانی با هماهنگی باشگاه پرسپولیس و النصر به سرانجام رسید و دختر هنرمند ایرانی به آرزویش رسید و رونالدو را از نزدیک دید.

مهدی قایدی ستاره محبوب استقلالی‌ها که در تیم اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی توپ میزند به این ملاقات واکنش نشان داد.

مهدی قایدی

واکنش رونالدو به نقاشی‌های فاطمه حمامی/ پیراهن یادگاری و امضاشده CR7 برای دختر هنرمند ایرانی

کریستیانو رونالدو واکنش جالبی به ملاقات با دختر هنرمند ایرانی و نقاشی فاطمه حمامی نشان داد.

فاطمه حمامی دختر هنرمند ایرانی که به کشیدن نقاشی چهره‌ها و به‌خصوص چهره‌های مطرح ورزشی شهرت دارد مدت‌ها پیش تصویر کریستیانو رونالدو رو کشیده بود و پس از اینکه متوجه حضور سفر فوق ستاره پرتغالی به ایران برای بازی مقابل پرسپولیس شد در صفحه شخصی اینستاگرامش پستی به همراه نقاشی رونالدو منتشر کرد و از آرزوی خود برای دیدن رونالدو گفت.

باشگاه پرسپولیس که از روز گذشته پیگیر برآورده کردن آرزوی فاطمه حمامی شده بود در نهایت قبل از آغاز بازی دو تیم پرسپولیس و النصر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس این ملاقات را هماهنگ کرد و دختر هنرمند ایرانی موفق به دیدن کریستیانو رونالدو شد.

رونالدو پس از دیدن فاطمه، او را در آغوش گرفت پس از دیدن نقاشی‌های فاطمه حمامی ذوق‌زده شد و او را تحسین کرد. سپس رونالدو با حمامی و نقاشی‌هایش عکس یادگاری گرفت و تا فاطمه را با همین ملاقات خوشحال کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.