کد خبر : 44054 / /
/

سورپرایز غافلگیرکننده یک هوادار ایرانی برای رونالدو

یکی از هواداران رونالدو با تابلو فرشی از پدرِ این فوتبالیست به استقبال او آمد!

سورپرایز غافلگیرکننده یک هوادار ایرانی برای رونالدو

برترین‌ها: یکی از هواداران رونالدو با تابلو فرشی از پدرِ این فوتبالیست به استقبال او آمد!

رونالدو

تصمیم تلخ النصر به خاطر رفتار عجیب هواداران ایرانی

باشگاه النصر به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که حاضر به انجام تمرین آخر خود در ورزشگاه آزادی پیش از دیدار با پرسپولیس نیست. دیدار پرسپولیس و النصر فردا سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

باشگاه النصر به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که حاضر به انجام تمرین آخر خود در ورزشگاه آزادی پیش از دیدار با پرسپولیس نیست. دیدار پرسپولیس و النصر فردا سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

باشگاه النصر به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که حاضر به انجام تمرین آخر خود در ورزشگاه آزادی پیش از دیدار با پرسپولیس نیست. شاید دلیل این تصمیم استقبال عجیب مردم از رونالدو و یارانش باشد و باشگاه النصر نخواسته برای خارج شدن از هتل محل اقامت و رفتن به ورزشگاه آزادی ریسک کند./همشهری

واکنش رسانه آمریکایی به استقبال هواداران رونالدو در تهران

رسانه آمریکایی در گزارشی از تهران به اولین حضور کریستیانو رونالدو در ایران و هجوم طرفداران بیشمار او به هتل مکان اقامت این فوق ستاره پرتغالی خبر داد.

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران در گزارشی در خصوص ورود تیم عربستانی النصر همراه با «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره خود به تهران برای رویارویی با تیم پرسپولیس نوشت، صدها هوادار فوتبال روز دوشنبه به امید دیدن کریستیانو رونالدو به هتل محل اقامت او در تهران هجوم بردند.

به گزارش فارس، هواداران شعار «رونالدو، رونالدو» سر دادند و راهروها و فضاهای عمومی هتل را پر کردند.

رونالدو در اولین سفر خود به ایران به همراه باشگاه النصر عربستان روز سه شنبه در تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود. بازی برگشت نیز در ۲۷ نوامبر(دوشنبه ۶ آذر) در «ریاض»، پایتخت عربستان برگزار خواهد شد. عربستان نفت خیز میلیاردها دلار برای مبدل شدن خود به یک قدرت ورزشی هزینه می‌کند.

آخرین باری که تیم‌های عربستانی و ایرانی در مرحله گروهی یا حذفی در زمین چمن مقابل یکدیگر قرار گرفتند لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ بود.

ریخت و پاش عربستانی‌ها در فوتبال و نگاه پرسپولیسی‌ها به زندگی راحت و بی‌دغدغه النصری‌ها

خبرورزشی نوشت:تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس پیش از دیدار با النصر عربستان بسیار شاداب و با نشاط برگزار شده است.

از زمستان گذشته و انتقال کریستیانو رونالدو به عربستان و سپس حضور پررنگ صندوق سرمایه‌گذاری پادشاهی عربستان، لیگ فوتبال این کشور به مقصد بسیاری از بازیکنان حاضر در لیگ‌های معتبر اروپایی بدل شد تا بازی در لیگ عربستان برای همه آسیایی‌ها و حتی برخی ستاره‌های ایرانی هدف گذاری شود.

وقتی رونالدو با ۳۸ سال سن به النصر پیوست، دنیای فوتبال شوک عجیبی را تجربه کرد و پس از آن و زمانی که صندوق سرمایه‌گذاری پادشاهی عربستان ۴ باشگاه النصر، الهلال، الاهلی و الاتحاد را خریداری کرد، روز به روز ستارگان بیشتری راهی این باشگاه‌ها شدند. در نخستین بازی فصل، گلزنی فیرمینو باعث می‌شود یکی از هواداران از شدت خوشحالی غش کند و پس از هوشیاری مجدد او، دیگر کسی حواسش نیست دقایقی قبل غش کرده است، همه غرق در فوتبال هستند.

حالا کارشناسان فوتبال عربستان متأثیر از شوق و شور هواداران فوتبال در این کشور می‌گویند: «هندرسون خیلی خوب است؛ خیلی بهتر از رونالدو. با توجه به پیوستن نیمار، یک سال دیگر بهتر از لیگ انگلیس خواهیم بود. ما همه ستاره‌های بزرگ را می‌خواهیم!» هرچند هنوز برای تصور آنچه قرار است در آینده لیگ حرفه‌ای عربستان رقم بخورد، خیلی زود به نظر می‌رسد و با توجه به اینکه صندوق سرمایه‌گذاری پادشاهی عربستان برای سال‌های پیش رو مبالغ هنگفتی را برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته، رقابت‌های این کشور مرحله گذار را پشت سر می‌گذارد اما با وجود مردم فوتبال دوست و همچنین زیرساخت‌های نسبتا مناسب این کشور، لیگ فوتبال حرفه‌ای عربستان با سرعت هر چه تمام‌تر به سوی رقابت با لیگ‌های معتبر اروپایی قدم بر می‌دارد.

با این وجود لیگ عربستان بیشتر از تمام لیگ‌های منطقه ریخت و پاش می‌کند و پای ستاره‌ها پول می‌ریزد. بنابراین یکی از اهداف بزرگ تک تک بازیکنان پرسپولیس در آستانه دیدار با النصر می‌تواند درخشش برابر این تیم و کوچ کردن به لیگ عربستان می‌تواند باشد. این هدف به خودی خود به بازیکنان پرسپولیس انگیزه می‌دهد تا جلوی النصر خودی نشان دهند؛ شاید فصل آینده لیگ پولدار عربستان به پای یکی از آنها پول کلان ریخت!

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.