کد خبر : 44028 / /
/

درگیری نفسگیر پلیس با شرور مسلح فیروزآباد | ۳ مامور زخمی شدند

در پی درگیری پلیس با شرور و جنایتکار مسلح در فیروزآباد استان فارس، ۳ تن از ماموران نیروی انتظامی زخمی و برای درمان به نزدیکترین مراکز درمانی اعزام شدند.

درگیری نفسگیر پلیس با شرور مسلح فیروزآباد | ۳ مامور زخمی شدند

برپایه این گزارش، این فرد شرور پیش از این بارها در فضای مجازی اقدام به تهدید جان و مکال شهروندان کرده بود و به همین منظور دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفته بود. در زمینه درگیری ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فیروزآباد اطلاعیه‌ای بدین شرح منتشر شده است:«این جانی خطرناک در پوشش مردم عادی و در یک فرصت غافلگیرکننده با اسلحه شکاری به سمت ماموران تیراندازی می‌کند و متواری می‌شود. متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از عوامل نیروی انتظامی مجروح و بلافاصله برای درمان به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌گردند. همچنین اقدامات و تدابیر لازم برای دستگیری شرور مسلح سطح یک به صورت ویژه در دست اقدام بوده و تاکید می‌شود که با هرگونه  شرارت و نا امنی قاطعانه برخورد خواهد شد.»

گفتنی است اخبار تکمیلی درباره دستگیری و مجازات این شرور جنایتکار و مسلح به زودی اعلام خواهد شد./ همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.