کد خبر : 43918 / /
/

با افتتاح 10 میلیون سپرده وام فوری 500 میلیونی بگیرید | پرداخت وام فوری 200 میلیونی بدون ضامن برای مردم از اول این هفته

بانک کارآفرین در طرح صبا تسهیلات تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا و خدمات مصرفی بادوام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می‌کند.

با افتتاح 10 میلیون سپرده وام فوری 500 میلیونی بگیرید |  پرداخت وام فوری 200 میلیونی بدون ضامن برای مردم از اول این هفته

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

این طرح مختص اشخاص حقیقی بوده و پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌هایی که با بانک کارآفرین طرف قرارداد هستند هم می‌توانند در قالب شرایط ویژه از این طرح وام استفاده کنند. تسهیلات خرید کالا در مبالغ ۳۰، ۷۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود. مهلت بازپرداخت برای وام‌های ۳۰ میلیون تومانی، ۳۶ ماه و برای تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی ۴۸ ماه است. این مدت زمان برای وام ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی نیز ۶۰ ماه تعیین شده استتسهیلات طرح مذکور در قالب عقد مرابحه به متقاضیان ارائه می‌شود. برای اهدای این وام حساب فرد اعتبارسنجی شده و سابقه مالی او بررسی می‌شود. متقاضی باید وثائق و ضمانت‌های مورد قبول بانک را فراهم کند تا واجد شرایط دریافت وام شود.

در راستای اجرای ماده ۲۳ آئین نامه نحوه استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به منظور تعیین نحوه پرداخت تسهیلات، این دستورالعمل تدوین و دانشگاه‌ها ملزم به اجرای آن هستند.

تسهیلات شامل وام‌های تحصیلی، ضروری (عادی، دوبرابر، حج و عتبات و …)، تولد فرزند، ازدواج، ودیعه مسکن است.

خلاصه تسهیلات دانشجویان علوم پزشکی

نفرات اول تا سوم امتحانات جامع علوم پایه و کارورزی / دانشجویان استعدادهای درخشان معرفی شده از مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه / دانشکده

دانشجویان حادثه دیده در بلایای طبیعی (سیل، زلزله و…) که در یکی از دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل بوده و خود یا خانواده آنها خسارت دیده باشند / دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات / دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و پرهزینه

وام ضروری حج و عتبات

۵۰ میلیون ریال وام ضروری حج و عتبات (زمینی)

۱۰۰ میلیون ریال وام ضروری حج و عتبات (هوایی)

۴۰ میلیون ریال وام اربعین

تسهیلات ازدواج

هر دانشجو ۲۵۰ میلیون ریال

تسهیلات تولد فرزند هر فرزند ۶۰ میلیون ریال

ودیعه مسکن

دانشگاه شهرهای با جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر: حداکثر ۷۰۰ میلیون ریال

دانشگاه شهرهای با جمعیت پایین‌تر از ۵۰۰ هزار نفر) حداکثر ۶۰۰ میلیون ریال

مدت بازپرداخت وام فوری با چک صیادی بانک آینده

وام فوری

 

برای افراد دارای میانگین حساب ۳ ماه تا ۱۵۰ درصد و افراد دارای میانگین حساب ۴ ماه ۲۰۰ درصد سپرده تسهیلات پرداخت می شود. سقف تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان، سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

ضامن وام فوری ۳۰۰ میلیونی بانک آینده

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A باشید، این تسهیلات بدون ضامن و با یک عدد چک صیادی پرداخت می شود اما سایر افراد نیاز به ضامن رسمی دارند.

سود وام فوری با چک بانک آینده ۱۴۰۲

همانطور که گفتیم سود وام بدون ضامن بانک آینده ۱۸ درصد است. یعنی برای وام ۳۰۰ میلیونی در مجموع ۵۹,۴۵۳,۵۳۴ تومان سود طی ۲۴ ماه پرداخت می‌کنید. رقم وام بازپرداختی شما در واقع ۳۵۹,۵۵۳,۵۳۴ تومان است.

قسط وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک آینده

قسط وام بانک آینده در طرح ذکر شده با سقف ۳۰۰ میلیونی ماهانه ۱۴,۹۷۷,۲۳۱ تومان است./اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار