کد خبر : 43733 / /
/

خیزش گرد و خاک و باد شدید در این مناطق تهران | این دو منطقه خنک ترین جای تهران است

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و خیزش گرد و خاک در تهران طی ۵ روز آینده خبر داد.

خیزش گرد و خاک و باد شدید در این مناطق تهران | این دو منطقه خنک ترین جای تهران است

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و پدیده غالب وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز (۲۰ شهریور) نواحی غربی و جنوبی و ارتفاعات استان تهران و از بعد از ظهر سه شنبه تا پایان هفته (۲۱ تا ۲۴ شهریور) در بیشتر بخش‌های استان به‌ویژه در بازه زمانی بعد از ظهر تا شب گاهی وزش باد شدید خواهیم داشت.

در نیمه جنوبی و ارتفاعات شمال شرق با خیزش موقت گردوخاک و امکان انتقال گرد و غبار از استانهای مجاور به‌خصوص برای روز چهارشنبه (۲۲ شهریور) کاهش موقتی دید و کیفیت هوا مورد انتظار است.

برای فردا افزایش نسبی دما و تا پایان هفته عدم تغییرات محسوس در دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند. آسمان تهران فردا (۲۱  شهریور) صاف، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( ۲۲ شهریور) صاف تا کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آبعلی با ۲۵ درجه و میگون با ۲۶ درجه خنک ترین نقاط استان و ری با ۳۶ درجه استان گرم‌ترین نقاط استان است./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.