کد خبر : 43686 / /
/

کشف جنازه له شده یک جوان در اتوبان آزادگان | بازپرس جنایی وارد عمل شد

تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای افشای راز جسد له شده در اتوبان آزادگان وارد عمل شدند.

کشف جنازه له شده یک جوان در اتوبان آزادگان | بازپرس جنایی وارد عمل شد

 ساعت 23 پنجشنبه 16 شهریور ماه ماموران کلانتری 155 نعمت آباد گزارشی در خصوص مشاهده یک جنازه در اتوبان آزادگان قبل از خروجی بزرگراه شهید کاظمی اعلام شد، که تیمی از ماموران برای بررسی های ابتدایی در محل حاضر شدند با جسد تکه تکه شده انسانی روبرو شدند.

همین کافی بود تا ماجرای کشف جسد تکه تکه شده یک انسان در اتوبان آزادگان به بازپرس محمدمهدی براعه و تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران گزارش شود که با حضور تیم های جنایی در صحنه جرم و در بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که قربانی در حال عبور از عرض اتوبان بوده که با خودرویی تصادف کرده و در ادامه دیگر خودروها با توجه به تاریکی هوا از روی جسد عابرپیاده عبور کرده و همین باعث تکه تکه شدن جسد شده است.

در بررسی ها با توجه به اینکه سر جسد بخاطر عبور خودرو از روی آن متلاشی شده است جسد قابل شناسایی نبود و کارآگاهان با توجه به اندام و جثه قربانی این حادثه مرگبار احتمال می دهند که قربانی کم سن و سال بوده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور انتقال جسد تکه تکه شده به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای شناسایی هویت جسد و چگونگی مرگ در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران و کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفته است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.