کد خبر : 43635 / /
/

درگیری خونین طایفه ای بخاطر یک زمین در شهریار | 8 نفر روانه زندان شدند

8 عامل درگیری و نزاع دسته جمعی در روستای سقرچین وحیدیه شهریار توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

درگیری خونین طایفه ای بخاطر یک زمین در شهریار | 8 نفر روانه زندان شدند

 رسیدگی به این پرونده از تماس های مردمی به کلانتری 21 وحیدیه شهرستان شهریار شروع شد  ساعت یک ظهر روز 9 تیرماه امسال دو گروه شامل بستگان سببی و نسبی به صورت طایفه ای به علت اختلافات ملکی و تلاش برای تصاحب و تصرف عدوانی در روستای سقرچین وحیدیه با در دست داشتن سلاح سرد و گرم  با یکدیگر درگیر می شوند که در جریان این درگیری، 4 نفر مجروح شده و عاملان درگیری و ضاربان از محل متواری می شوند، بررسی موضوع در دستور پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی و بررسی سوابق، مشخص شد هر دو گروه قبلا نیز چند مرحله به خاطر تصاحب این ملک با یکدیگر درگیر شده بودند که به نتیجه نرسیده و پرونده آن در کلانتری و دستگاه قضائی در حال رسیدگی بوده است.

این گزارش حاکیست با بازبینی دوربین های مداربسته، جمع بندی کلیه سوابق واسناد و شناسایی نفرات درگیر شونده در صحنه درگیری، هر 8 نفر دارای نقش در درگیری با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ شده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تکمیل پرونده در اختیار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران  قرار گرفتند.

گفتنی است با تکمیل پرونده و ارجاع آن به مقام قضائی، هر 8 نفر با قرار مناسب روانه زندان شدند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.