کد خبر : 43364 / /
/

تیراندازی خطرناک مرد مسلح در عبدل آباد | مرد تهرانی هدف گلوله قرار گرفت

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح شهروندی در جنوب تهران خبر داد.

تیراندازی خطرناک مرد مسلح در عبدل آباد | مرد تهرانی هدف گلوله قرار گرفت

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن شهروندی ،  در محدوده محله عبدل آباد تهران، بلافاصله تیمی از ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران به محل واقعه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد  متهم به سرعت پس از تیراندازی از محل متواری شده است.

سرهنگ  راستی با بیان اینکه سرانجام ماموران عملیات این پلیس با شناسایی متهم، در کمترین زمان ممکن، وی را در مخفیگاهش واقع در محله عبدل آباد دستگیر و آن را به مقر پلیس منتقل کردند ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیس به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه فرد مجروح شده در مراکز درمانی تحت نظر پزشک می باشد، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران، اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی برطرف کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.