کد خبر : 43066 / /
/

محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار فیلم شناسی | محمدرضا گلزار بیوگرافی

خودنمایی شوکه کننده محمدرضا گلزار با قهوه با روکش طلا | عشق و حال لاکچری محمدرضا گلزار در دبی بدون همسرش آیسان + فیلم

محمدرضا گلزار که در دبی زندگی می کند ویدیویی از نوشیدن قهوه با روکش طلا در زیر برج های بلند این شهر منتشر کرده است.

خودنمایی شوکه کننده محمدرضا گلزار با قهوه با روکش طلا | عشق و حال لاکچری محمدرضا گلزار در دبی بدون همسرش آیسان + فیلم

محمدرضا گلزار متولد  ۱ فروردین ۱۳۵۶ است.محمدرضا گلزار بازیگر، نوازنده، خواننده و مدل ایرانی است.محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است.محمدرضا گلزار نوازنده گیتار و پرکاشن است.اخبار مرتبط با محمدرضا گلزار را مشاهده می کنید.

خودکشی دو دختر جوان بعد از ازدواج محمدرضا گلزار

انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار حواشی زیادی را در پی داشته که از قضا این خبر قربانی نیز گرفته است. در فضای مجازی عکس‌هایی از وضعیت طرفداران او بعد از شنیدن خبر ازدواج این بازیگر منتشر شده که تعجب‌برانگیز است.

خبری در فضای مجازی منتشر شد که پس از ازدواج گلزار برخی از دختران طرفدار و نوجوان او اقدام به خودکسی کرده و یا برخی با شنیدن این خبر راهی بیمارستان شدند اما صحت و سقم این ها همچنان مشخص نیست اما پس از ازدواج او دو دختر به عکسی از خود در بیمارستان منتشر کرده و در خصوص ازدواج گلزار ابراز ناراحتی کردند.

 کاربری به نام مهرداد کریم زاده در این خصوص نوشته: اروتومانیا یک نوع بیماری روانیه. در این بیماری فرد بیمار فکر میکنه شخص دیگری که از نظر جایگاه اجتماعی یا موارد دیگه (معروفیت و غیره)، از خودش بالاتره، عاشقش شده. حتا با اینکه هیچ‌وقت همدیگه رو از نزدیک ندیدن!/ رکنا

محمدرضا گلزار

شکایت محمدرضا گلزار از خبرنگاران

حسین لامعی، فعال رسانه‌ای و بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی اعلام کردند، رضا گلزار از آنها شکایت کرده است.

اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه. توهین به اشخاص عادی، اتهام هایی است که در شکایت گلزار مطرح شده است.

استخدام هنرور و افرادی در قبال پول برای استقبال از رضا گلزار در افتتاحیه یک مرکز خدمات موبایل، موضوعی بود که حسین لامعی و بهمن بابازاده به آن اشاره کرده بودند.

روز گذشته ویدئویی از رضا گلزار در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسید این بازیگر سینمای ایران ازدواج کرده است./سینماونیز

محمدرضا گلزار در سام و نرگس

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ایرج قادری است که اولین بازیگری محمد رضا گلزار محسوب می شود. سال 79 ایرج قادری برای نقش سام در فیلم سام و نرگس محمدرضا گلزار را انتخاب کرد که توانست به خوبی از عهده این نقش برآید. گلزار در این فیلم با بازیگرانی چون نوشین حسین‌خانی،محمود کاکاوند، اسماعیل شنگله، اکرم محمدی و... همبازی بوده است.

محمد رضا گلزار در شام آخر

شام آخر فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی است. محمدرضا گلزار یک سال پس از بازی در سام و نرگس، در شام آخر در نقش مانی معترف ایفای نقش نمود و به شهرت رسید. محمدرضا گلزار در شام آخر با بازیگران مطرح و با تجربه ای چون ثریا قاسمی، کتایون ریاحی و آتیلا پسیانی همبازی بود.

محمدرضا گلزار در آتش‌بس 1

آتش‌بس1 فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی است که پر فروش‌ترین فیلم در سال 1385 شد. محمدرضا گلزار در آتش‌بس1 نقش یوسف مهندس راه و ساختمان را بازی کرد که برای جدایی از همسرش(مهناز افشار)نزد وکیل می‌رود، اما بر حسب اتفاق از مطب یک روانشناس سر درمی‌آورد و....

گلزار در آتش‌بس1 با بازیگرانی چون مهناز افشار، آتیلا پسیانی، احمد مهران فر و کیکاووس یاکیده همبازی بوده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

سلام بمبئی به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپورمحصول مشترک سینمای هند و ایران است که داستان عاشقانه‌ی بین یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند.

در این فیلم محمدرضا گلزار نقش علی دانشجو پزشکی مقیم بمبئی را بازی کرده که بر حسب اتفاق زندگی یکی از هم کلاسی‌هایش را نجات می‌دهد و همین ماجرا باعث ایجاد علاقه میان آن‌ها می‌شود.

گلزار در سلام بمبئی با هنرمندانی چون بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی، دیا میرزا، گلشن گروور، دالیپ تاهیل و...همبازی بوده است.

محمدرضا گلزار در رحمان 1400

رحمان 1400 فیلمی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی است که از آن به عنوان هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران یاد می‌شود.

محمدرضا گلزار در این فیلم نقش پسر جالوسی (مهران مدیری) و خاطرخواه و نامزد نازی(ساره بیات) را بازی می کند، او در رحمان 1400 با هنرمندانی چون مهران مدیری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، ساره بیات، غلامرضا نیکخواه همکاری کرده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در ساخت ایران

ساخت ایران سریالی به کارگردانی محمد حسین لطیفی است که از شبکه نمایش خانگی و شبکه تهران پخش شد.

این سریال در سه فصل از شبکه نمایش خانگی پخش شده که در ساخت ایران 1 و 2 محمد رضا گلزار جمشید (جیمی هنریکس) قلعه حسن خانی را ایفا نموده است.

گلزار در این سریال با هنرمندانی چون امین حیایی، بهنام تشکر، سحر دولتشاهی، محسن کیایی،مهران احمدی، سارا بهرامی و...همبازی بوده است.

محمد رضا گلزار در عاشقانه و گیسو

عاشقانه اولین سریال منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی بود که سال 95 ساخته شد و در 17 قسمت توزیع شد. این سریال اولین تجربه همکاری محمدرضا گلزار با منوچهر هادی محسوب می شود، گلزار در این سریال نقش سهیل را ایفا نمود و با بازیگرانی چون ساره بیات، مهناز افشار، حسین یاری، هومن سیدی، پانته آ بهرام و... همبازی بود.

محمد رضا گلزار که در عاشقانه، آینه بغل و رحمان 1400 با منوچهر هادی همکاری داشت در سریال گیسو یا عاشقانه 2 نیز نقش سهیل را در کنار هانیه توسلی، ساره بیات و... ایفا نمود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.