کد خبر : 43065 / /
/

کولر پسربچه ۲ ساله را خشک کرد | حادثه وحشتناک برق گرفتگی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: براثر غفلت والدین کودکی ۲ ساله در سانحه برق گرفتگی در یک واحد مرغداری در محدوده جاده تبادکان- مشهد جان خود را از دست داد.

کولر پسربچه ۲ ساله را خشک کرد | حادثه وحشتناک برق گرفتگی در مشهد

سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: روز گذشته ۵ شهریورماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک پسربچه‌ای خردسال در یکی از مراکز درمانی حاشیه شهر مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران پاسگاه انتظامی هلالی، مشخص شد پسربچه‌ای ۲ ساله که با خانواده‌اش در یک مرغداری در حوالی جاده تبادکان زندگی می‌کرده در غفلت والدین به بدنه کولر آبی که اتصال داشته دست زده و دچار  برق گرفتگی  شده است.

پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، نگهبان با ابراز تأسف از این سانحه دلخراش ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در راه اندازی و استفاده از وسایل برقی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.