کد خبر : 42793 / /
/

حسام محمودی | حسام محمودی سریال «رحیل»

هوش مصنوعی جایگزین بازیگر تازه فوت شده ایرانی شد | ادامه نقش زنده‌یاد حسام محمودی در سریال «رحیل» + عکس

تهیه‌کننده سریال «رحیل» درباره دوبله و ادامه نقش زنده‌یاد حسام محمودی توضیحاتی ارائه کرد.

هوش مصنوعی جایگزین بازیگر تازه فوت شده ایرانی شد | ادامه نقش  زنده‌یاد حسام محمودی در سریال «رحیل» + عکس

 رامین عباسی زاده تهیه کننده سریال «رحیل» درباره این مجموعه که از شبکه سه روی آنتن می رود با مصطفی امامی مجری «استودیو هشت» به گفتگو پرداخت.

وی درباره تولید و پخش این سریال بیان کرد: این سریال ۴۰ قسمت است که ۲۰ قسمت در محرم و صفر و ۲۰ قسمت در فاطمیه پخش می‌شود. البته بنای اولیه بر این بود که زمان بیشتری هم برای آماده‌سازی سریال داشته باشیم.

عباسی‌زاده در ادامه درباره دوبله صدای حسام محمودی در این سریال بیان کرد: متاسفانه ما زنده‌یاد حسام محمودی را در نیمه کار از دست دادیم ابتدا سعی کردیم با هوش مصنوعی او را داشته باشیم اما دیدیم زمان زیادی می‌خواهد و چالشی برای ارائه داده‌ها به هوش مصنوعی داشتیم. بنابراین از طریق هوش مصنوعی چهره‌ای را پیدا کردیم که نزدیک ترین شباهت را با او داشته باشد.

حسام محمودی

این تهیه کننده در ادامه گفت: شخصی که انتخاب شد براساس هوش مصنوعی انتخاب شد که تشخیص داده بود او چهره اش شباهت بیشتری دارد و برای اینکه مخاطب این شباهت را در صدا هم داشته باشد صدای او را برای زنده یاد حسام محمودی استفاده کردیم.

وی در توضیحی بیان کرد: ما ابتدا خواستیم از دوبلورها بهره بگیریم که نوعی یکدستی داشته باشد صدای دو بازیگر اما در نهایت جمع بندی این شد که از صدای بازیگر جایگزین استفاده شود.

حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی، فتح‌الله طاهری و زنده‌یاد حسام محمودی، از جمله بازیگران این سریال هستند./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.