کد خبر : 42642 / /
/

جدیدترین قیمت گوشی امروز ۲۸ مرداد | افزایش قیمت مدل‌های پرطرفدار بازار

امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برخی مدل‌های پرطرفدار بازار با افزایش قیمت همراه شد.

جدیدترین قیمت گوشی امروز ۲۸ مرداد | افزایش قیمت مدل‌های پرطرفدار بازار

امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بعضی مدل‌های سامسونگ، اپل و شیائومی افزایش قیمت داشتند.

قیمت گوشی موبایل در برند اپل، با تغییراتی همراه بود. به جز مدل iPhone ۱۴ pro max که در همان سطح هفته گذشته، یعنی ۶۱ میلیون تومان باقی ماند، دو مدل دیگر این برند بعد از مدت‌ها با تغییراتی روبرو شدند. قیمت گوشی iPhone ۱۳ pro max، با افزایش ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به ۷۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت گوشی iPhone ۱۳ معمولی نیز با اندکی کاهش به سطح ۳۸ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی S۲۲ ultra در همان سطح هفته گذشته، یعنی ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند. اما قیمت گوشی S۲۳ ultra در آغاز هفته، روند افزایشی داشت و به ۴۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. از سمت دیگر، سری اقتصادی A۵۴ بعد از مدت‌ها ثبات قیمت، با افزایش ۲ میلیون تومانی در سطح ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفت. قیمت گوشی A۳۴ نیز سطح قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تثبیت نمود.

در گروه شیائومی، مدل Xiaomi Mi۱۱ بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل خود در همان سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان باقی ماند. در حالی که، مدل Xiaomi Mi ۱۲ با کاهش اندکی به سطح ۱۹ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان رسید.

گوشی ناتینگفون روند ثابت قیمت خود را ادامه داد و در همان سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان هفته را آغاز کرد./ پارسینه

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.