کد خبر : 42428 / /
/

آغاز فروش فوری پراید با قیمت جدید | با کمتر از 200 میلیون صاحب خودرو شوید

فروش فوری وانت سایپا ۱۵۱ ویژه مردادماه ۱۴۰۲ از فردا سه شنبه آغاز خواهد شد.

 آغاز فروش فوری پراید با قیمت جدید | با کمتر از 200 میلیون صاحب  خودرو شوید

براساس اعلام شرکت سایپا متقاضیان  از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1402/05/24 می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت  و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام نمایند .

قیمت خودروی وانت سایپا 151 با لاینر تیپ DA به مبلغ 2.390.320.000 ریال می باشد .

وضعیت بازار خودرو

 با انتشار خبر توافق ایران و آمریکا نوسان قیمت دلار نیز آغاز شد و دلار از کانال ۴۹ هزارتومان به نیمه کانال ۴۸ هزار تومانی رسید. بازار خودرو نیز با دلار همراه شد و قیمت اکثر خودروهای پرفروش (داخلی و خارجی) با ریزش به‌روزرسانی شد.

سمند، پژو ۲۰۷ بیشترین کاهش قیمت را در میان محصولات ایران خودرو ثبت کرد. بررسی نمودار تغییرات قیمت خودرو نیز نشان می‌دهد که برخی از مدل‌های ۲۰۷ در کمتر از ۳ ماه گذشته تا ۱۶۰ میلیون هم پایین آمده است. همچنین شاهین و کوییک نیز از خودروهای پرفروش ایرانی هستند که نسبت به روز گذشته ریزشی شدند.

جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش داخلی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (۲۱ مردادماه) را می‌خوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۰ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۷۰ میلیون تومان است که ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۵  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش داشته اشت.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۴۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو تقریبا دو ماه ونیم گذشته ۱۶۰ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۷۷۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. این  مدل طی یک ماه و نیم گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۵۵ میلیون تومان است که نسبت به دو گذشته تغییر نکرده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۷۵ تومان قیمت خورده است که ثابت مانده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۶۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی دوماه و نیم  گذشته ۱۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۷۹۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای ثبات است. این خودرو طی ۲۲ روز گذشته ۴۵ میلیون ارزان شده است و نسبت به خرداد ۱۷۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی دو ماه گذشته ۲۴۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۰۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است.  رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۲۵ میلیون تومان که ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۶۵ میلیونی شده است که تغییر نکرده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۵میلیون تومان است که  نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۴۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۶۰ میلیون تومان است که طی یک روز ۱۵ میلیون کاهش یافته است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو هشتم خردادماه ۶۶۵ میلیون تومان بود و نسبت به امروز ۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز  گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز  ۵۲۰ میلیون تومان است. این خودرو طی روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید وانت مدل ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۲۵ میلیون تومان است و  نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر حوالی ۲۵۵ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ امروز ثابت ماند و حوالی ۳۲۰میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰  نیز بدون تغییر حوالی ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۲۵ میلیون تومان است که نسبت به  روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۴۵ میلیون است که طی یک روز ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۰۵ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۴۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی  روز گذشته است. قیمت این خودرو طی پنج روز ۲۰ میلیون کاهش یافته است.

پیش بینی قیمت خودرو در ماه آینده

اگرچه روند معاملات امروز بازار خودرو نزولی شد اما پیش بینی کارشناسان از صعود قیمت خودرو در آینده حکایت دارد. برخی از کارشناسان بازار خودرو گفته بودند که اقدامات وزارت صمت همچون راه‌اندازی سامانه یکپارچه یا تصویب واردات خودرو دلیل کاهش قیمت خودرو از ابتدای سال نیست و تنها قیمت دلار است که آینده بازار را رقم می‌زند و تا پایان سال نرخ ارز افزایش پیدا خواهد کرد.

در واقع کاهش قیمت دلار و خودرو تحت تاثیر موج اخبار است و تنها برای مدت کوتاه بازارها را نزولی خواهد کرد و اگر توافق کامل ایران و آمریکا نهایی نشود به‌زودی ورق معاملات برمی‌گردد. همانطور که بارها کارشناسان گفتند ساختار صنعت خودروسازی ایران از ریشه غلط است. قیمت‌گذاری دستوری، کمبود تولید، عدم توسعه فناوری، عرضه قطره‌چکانی خودرو نیز از جمله مهم‌ترین دلایل این مساله است. صورت‌های مالی خودروسازان نیز همواره از ضرر سنگین آنها خبر می‌دهد. بنابراین تنها راه تعادل بازار خودرو در چشم‌انداز بلند مدت، اصلاحات ساختاری و تغییرات بنیادین صنعت خودروسازی کشور است.

برای مشاهده اخبار روز خودرو و آخرین قیمت خودرو در بازار کلیک کنید. گفتنی است قیمت خودروهای داخلی بر اساس اطلاعات سایت باما به‌روزرسانی شده است./ اقتصاد آنلاین

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.