کد خبر : 41581 / /
/

4 کشته در تصادف وحشتناک سمند با کامیون | کودک 6 ساله راهی بیمارستان شد

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تصادف کامیونت و خودروی سواری سمند در جاده تربت جام - تایباد در جنوب شرقی خراسان رضوی چهار فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

4 کشته در تصادف وحشتناک سمند با کامیون | کودک 6 ساله راهی بیمارستان شد

سعید قنبری روز چهارشنبه افزود: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز در کیلومتر ۳۵ تربت جام، حادثه تصادف به وقوع پیوست و مصدومان به بیمارستان سجادیه این شهر اعزام شدند.

وی ادامه داد: هم اینک یک مصدوم حدود 6 ساله این تصادف دچار صدمات شدید شده و با وضعیت جسمانی نامناسب به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت قرار دارد.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام بیان داشت: با تکمیل گزارش نیروهای اورژانس و درمانی جزئیات بیشتری از این رویداد تاسف بار ترافیکی اطلاع رسانی خواهد شد.

شهرستان مرزی تربت جام در ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع شده است.

در مجموع ۳۱۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام قرار دارند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.