کد خبر : 41288 / /
/

اولین تصویر از سقوط بالگرد اورژانس | حال سرنشینان بالگرد چطور است ؟ + عکس

یک فروند بالگرد امداد رسانی دقایقی پیش در منطقه آجم از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه سقوط کرد .

اولین تصویر از سقوط بالگرد اورژانس | حال سرنشینان بالگرد چطور است ؟ + عکس

رئیس اورژانس ۱۱۵کهگیلویه و بویراحمد گفت : بالگرد امداد رسانی اورژانس برای امداد درسانی به یک مادر باردار و یک نوجوان دارای مشکل تنفسی به منطقه اجم اعزام شده بود که در هنگام امداد رسانی سقوط کرد.

جهانبخش وحدت نژاد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در جریان سقوط بالگرد امداد رسانی به کسی اسیب نرسید اما لاشه بالگرد در حال سوختن است.

علت سقوط بالگرد امداد رسانی هنوز اعلام نشده است.

بالگردسانحه دیده در آجم متعلق به اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد امداد رسانی سقوط کرده در منطقه آجم شهرستان کهگیلویه ،متعلق به اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

سید جواد هاشمی مهر به خبرنگار ایرنا گفت: مقارن ظهر امروز (دوشنبه )یک فروند بالگرد اورژانس هوایی امداد رسانی دانشگاه علوم پزشکی حین فرود در منطقه آجم از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه سقوط کرد .

سقوط+بالگرد

وی افزود: بالگرد برای انتقال یک کودک ۱۲ساله که دچار مشکلات تنفسی و افت هوشیاری بوده به روستای سرآسیاب دهستان آجم بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه اعزام شده بود.

هاشمی مهر ادامه داد: این بالگرد حامل خلبان ، کمک خلبان و یک کادر پرستاری بود که خوشبختانه آسیبی ندیده اند.

وی همچنین گفت خود بالگرد هم دچار خسارت جزیی شده است .

شهرستان دیشموک در ۲۰۰کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.