کد خبر : 41011 / /
/

خبر خوش برای خریداران خودرو | فروش قسطی خودرو برای دارندگان حساب وکالتی

شرایط فروش اقساطی خودروهای چینی در سامانه یکپارچه اعلام شد.

 خبر خوش برای خریداران خودرو | فروش قسطی خودرو برای دارندگان حساب وکالتی

حساب وکالتی  به منظور ثبت نام در طرح های فروش الزامی بوده و کسانی که قصد حضور در قرعه کشی و خرید خودرو از این مجموعه را دارند، باید ابتدا نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام نمایند. حساب وکالتی، یک حساب بانکی است که صاحب حساب به بانک وکالت می‌دهد تا دسترسی به حساب برای انجام عملیات مسدودی، رفع مسدودی و برداشت وجه از حساب، در اختیار شرکت بورس کالا، شرکت های خودرو ساز و ... قرار گیرد.حساب وکالتی برای مشتریان بالای 18 سال در بانک می‌توانند یکی از حساب‌های خود (کوتاه مدت، قرض‌الحسنه یا جاری فراگیر) نزد بانک را از طریق «سامانه وکالتی کردن حساب‌های بانک » به صورت غیرحضوری وکالتی کنند. در ادامه به جزییات جدید از حساب وکالتی می پردازیم.

صبح امروز قیمت جدید خودروهای مونتاژی با تایید شورای رقابت اعلام شد. بر این اساس تکلیف خریداران خودروهای چینی در سامانه یکپارچه هم مشخص شد و قیمت نهایی خودروهای پیش فروش شده نیز محاسبه و به متقاضیان اعلام شد.

کرمان موتور از خودروسازان مونتاژ چینی در ایران ضمن اعلام قیمت جدید محصولات خود شرایط فروش اقساطی جک J۴ از خودروهای چینی پرفروش در ایران را اعلام کرده است.

طبق شرایط فروش کرمان موتور، مبلغ پیش پرداخت جک J۴ چهارصد میلیون تومان اعلام شده و مابقی مبلغ طی اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه به صورت هر سه ماه یک چک دریافت می شود.

مبلغ اقساط ۱۸ ماهه هر سه ماه ۷۳ میلیون ۵۲۸ هزار تومان، اقساط ۲۴ ماهه هر سه ماه ۵۹ میلیون ۵۲۱ هزار تومان و اقساط ۳۰ ماهه هر سه ماه ۵۱ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

جک J۴ پلتفرم یکسانی با جک S۳ دارد و حتی فاصله محوری این دو برادر کاملا مشابه است. جالب است بدانید که طراحی بیرونی J۴ در استودیو ایتالیایی جک و توسط Daniele Gaglione انجام شده است؛ همان شخصی که سال ۲۰۰۶ برای طراحی بیرونی آلفارومئو ۸C برنده جایزه بهترین طراحی سال (CDOTY) شده بود. شرکت کرمان موتور در پاییز ۱۴۰۱، چهار ویژگی جدید را به خودروهای جک جی۴ اضافه کرد که عبارتند از: نشانگر تعویض دنده یا GSI، دیسکی شدن ترمزهای عقب، اضافه شدن کنترل پایداری یا ESP و اضافه‌شدن چراغ‌های دی‌لایت که دقیقا در زیر مه‌شکن‌های جلو قرار گرفته‌اند.

از امروز (یکشنبه ۱۸ تیر ماه) به مدت شش روز (تا جمعه ۲۳ تیرماه) منتخبان مرحله اول فروش یکپارچه خودروها که نوبت تخصیص پاییز ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند، می‌توانند نسبت به واریز وجه پنج خودروی جک خود مطابق قیمت مصوب اقدام کنند. بر این اساس صدور فراخوان واریز وجه برای متقاضیان مرحله سامانه یکپارچه و همچنین  مصوبه جدید شورای رقابت  مبنی بر اصلاح قیمت خودروهای مونتاژی که روز گذشته (شنبه) تصمیم‌گیری شد، قیمت نهایی پنج محصول این شرکت مشخص شد.

نام محصول قیمت (میلیون تومان)

جک S۵ اتوماتیک ۱.۲۴۶.۹۰۰.۰۰۰

[جک S۳ اتوماتیک ۹۱۰.۴۵۰.۰۰۰

جک J۴  اتوماتیک ۷۶۵.۸۹۰.۰۰۰

K۷ ۱.۶۰۲.۵۹۰.۰۰۰

J۷ ۱.۲۸۱.۸۸۰.۰۰۰

حساب وکالتی

سایت کرمان موتور برای تکمیل وجه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه با موعد تحویل پاییز باز شد. اما قیمت خودروهای این سامانه چقدر است؛ آیا قیمت‌ها تغییر کرده و یا همان قیمت‌های قبلی است؟

طبق اطلاعیه‌ای که شرکت کرمان موتور منتشر کرده بود، متقاضیان نوبت پاییز محصولات این شرکت که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند، باید از سه‌شنبه هفته گذشته جهت تکمیل وجه به وب‌سایت کرمان مراجعه می‌کردند. اما با گذشت ساعات اداری، خبری از باز شدن وب‌سایت جهت تکمیل وجه نشد.

سپس اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت این شرکت منتشر شد، خبر از موکول شدن تکمیل وجه مشتریان به روز 17 تیر ماه -امروز- را می‌داد. با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی تجارت‌نیوز، مشخص شد دلیل باز نشدن درگاه پرداخت، تعیین نشدن قیمت خودروها از سوی شورای رقابت بود. قرار بود شورای رقابت امروز 17 تیر ماه، قیمت قطعی خودروها را اعلام کند تا شرکت کرمان موتور برحسب آن، اقدام به فروش محصولات خود نماید.

وب‌سایت کرمان موتور دقایقی پیش باز شده و متقاضیان محصولات این شرکت با موعد تحویل پاییز از امروز می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت آن به نشانی customer.kermanmotor.ir اقدام به تکمیل وجه کنند. لازم به ذکر است تنها راه تکمیل وجه محصولات کرمان موتور از وب‌سایت این شرکت به نشانی فوق بوده و درصورت پرداخت مبلغ به روش‌های دیگر، شرکت کرمان مسئولیتی از این بابت نخواهد داشت.

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی تجارت‌نیوز، مشخص شد که قیمت دقیق خودروها برای متقاضیان در وب‌سایت نمایش داده می‌شود. اما به‌ دو دلیل، فهرست قیمت محصولات این شرکت فعلاً در دسترس نیست. دلیل اول عدم دسترسی به این قیمت‌ها از سوی عموم کاربران است. قیمت‌های اعلامی تنها به متقاضیان هر کدام از محصولات با موعد پاییز نمایش داده می‌شود.

دلیل دیگر نبود قیمت‌های رسمی از سوی شورای رقابت و سکوت این شورا تا به الان است. شورای رقابت قرار بود امروز 17 تیرماه قیمت‌های قطعی را اعلام کرده و خریداران خودرو را از سردرگمی نجات دهد. اما با اتمام ساعات اداری، مشاهده می‌شود که این شورا هنوز قیمت رسمی اعلام نکرده و حتی این احتمال وجود دارد که اعلام قیمت‌ها به روز دیگری موکول شود./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.