کد خبر : 40982 / /
/

بازداشت ۱۶ نفر از اراذل شرور پایتخت

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از شناسایی ۱۵ پاتوق مخلان نظم و امنیت و دستگیری ۱۶ نفر از افراد شرور خبر داد.

بازداشت  ۱۶ نفر از اراذل شرور پایتخت

سرگرد محمد زیدی گفت: سومین روز از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با اراذل و اوباش در سطح شهر تهران در شبانه روز گذشته در مناطق ۲۲ گانه پایتخت عملیاتی شد.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات تهران ۱۵ پاتوق مخلان نظم و امنیت عمومی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی چند عملیات همزمان، این پاتوق‌ها را پاکسازی کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این طرح ضربتی ۱۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضایی با جرائمی از قبیل شرارت، عربده کشی، استفاده از سلاح سرد و گرم، نگهداری و توزیع موادمخدر و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی دستگیر شدند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران افزود: تیم‌های واکنش سریع پلیس در بازرسی از مخفیگاه این افراد شرور، ۲ قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه ۴ تیغه خشاب و ۴۷ عدد فشنگ مربوطه و یک قبضه سلاح سرد کشف کردند و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

­

سرگرد زیدی گفت: تمامی متهمان و افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند./خبرگزاری صدا و سیما

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.